Bilo jednom i opet

Neke stvari nikada ne izlaze iz mode, samo se pojavljuju u suvremenijem izdanju...
Vidi originalni članak

Volani su trend koji je ove sezone vladao modnom scenom, a moglo bi se reći kako je za to zaslužan brend koji je očitu inspiraciju pronašao u fotografiji iz 1982. godine.

Naravno, riječ je o brendu Miu Miu i njihovoj sada već rasprodanoj košuljici. Velike volane ove sezone  jednostavno obožavamo.

Poneko na tavanu još ima ovakav, bakin i djedov primjerak radioaparata. Kako je retromanija zahvatila svijet pa i na buvljaku za ovakav primjerak treba izdvojiti pristojnu svotu, pravi ste sretnik ako je to slučaj.Ako još i radi...

Danas su ne samo radioaparati već i druge naprave dizajnerski statement. Izgledu se polaže mnogo više pozornosti nego nekada i katkad je teško pogoditi i što se u šarenim i neobičnim kućištima uopće krije. No i ovdje je retro imperativ

Kada je prije 21 godinuMCalvin Klein predstavio parfem CK1 on je mirisao svježe i čisto, a u isto je vrijeme bio jednako sexy i zavodljiv za muškarce kao i za žene.

Novi miris namjenjen je mlađoj generciji koja voli živjeti slobodno i brzo. Bočica je doživjela redizajn, a nove note mirisa su mandarina, ljubičica, sandalovina i - wasabi.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".