Ovih dana na Instagramu zasigurno ste primijetili predimenzionirani buket koji kod svakog izazove wow efekt! Iza ove impresivne ideje stoji JS Atelier, odnosno 28-godišnja Josipa Skoblar.
Josipa za sebe kaže da je vizualan tip te joj je bitan svaki detalj, a odluke donosi smisleno:
Svime što stvaram nastojim prvenstveno zadovoljiti sebe, što ponekad nije lagan zadatak, stoga jednom kad nastane krajnji produkt on je isplaniran do zadnjeg detalja i sigurna sam da će zadovoljiti i one najzahtjevnije.
Svi cvjetni pokloni prate jednostavne, ravne linije, nenametljive su boje, ali izrazito profinjenog karaktera! Ideja o imenu Ateliera potječe iz francuskog jezika, s obzirom na to da je Josipa dio života provela u Francuskoj pa je samim time francuski inspirira - smatra ga jako sofisticiranim, bogatim i zvučnim jezikom.
Francuskom jeziku svoje ime duguje i kon, koji je nastao kao logičan slijed francuskih riječi:
Kon kao takav nalikuje na stožac, odnosno cône na francuskom te je tako nastao famozni kon. Kon dolazi u dvije veličine, dvije boje te dva koncepta. Mali kon zamišljen je kao modni dodatak koji se svojim načinom nošenja savršeno uklapa u ubrazi stil života – stoga se može reći da je idealan za take it ot go opciju. Veliki kon s druge strane konkretniji je svojom veličinom te je kao takav malo ekskluzivniji.
Josipa kaže da je ipak predimenzionirani buket ovogodišnji najekskluzivniji proizvod i najveći ovogodišnji hit - izazvao je oduševljenje oba spola, a Josipa kaže da su jako ponosno što se svakim proizvodom ističu i razlikuju u moru ponude, ali i što su kupci prepoznali kvalitetu i autentičnost. Cijena buekta je 1200 do 1650 kn, ovisno o vrsti cvijeća.
- Odlučili smo stvoriti malo drugačiji proizvod u natur pakiranju, a koji će svojom pojavom izazvati wow efekt. Budući da se bavimo organizacijom vjenčanja, svakodnevno se susrećemo sa vjenčanicama te su nam one ovog puta bile inspiracija za kreiranje predimenzioniranog buketa u obliku elegantne haljine, kaže Josipa.
Vrstu i boju cvijeća pomno biraju kako bi zadržali proizvod na visokoj estetskoj razini, a izbor cvjetnih vrsta ovisi o sezoni. Josipi u tome pomaže kolegica Suzana Puhalo (41), inače agronom koja stavlja točku na "i" svojim dugogodišnjim iskustvom u području cvjetnog dizajna.
Suzana kaže:
Pri odabiru cvjetnih vrsta za izradu buketa vodi nas vizija konačnog izgleda proizvoda. Pritom je važna struktura i tekstura cvijeta, njegova veličina, dužina stabljike ali i mnogi tehnički detalji poput sezonske dostupnosti i trajnosti pojedine cvjetne vrste kako bi buket koji smo izradili oduševio, ne samo ljepotom, nego i kvalitetom.
Objašnjava da u svom radu koriste ekskluzivne vrste i sorte iz uvoza te sezonsko cvijeće domaćih proizvođača, kao i lokalne i autohtone vrste koje daju osjećaj jednostavnosti i prirodnosti. Prije izrade buketa, cvijeće očiste od suvišnog lišća i trnja te prvih neuglednih latica koje služe kao zaštita cvijetu dok se razvija i raste.
Bukete izrađuju spiralnom tehnikom te su na taj način pripremljeni kao gotove dekoracije koje klijenti izvade iz pakiranja, stave u vazu i - uživaju!
Josipa puno truda i pažnje ulaže i u brendiranje:
Od samog početka prilikom kreiranja loga, naziva, boja koje ćemo zastupati uloženo je puno truda kako bi te iste boje i zadani oblici pratili skladnu priču kroz godine stvaranja, bilo da se radi o vjenčanima ili cvjetnim dekoracijama. Stoga su od početka naše boje zastupljene u knjizi standarda pa sve do krajnjih proizvoda, a to su bijela, crna, natur, pastelna ružičasta i zlatna, što se dodatno može primjetiti i kod stila uređenja našeg Ateliera.
Cijelu priču pogledajte u videu