Održivi modni brendovi koji su odlična opcija ako ne želite kupovati brzu modu

Kada se radi o održivoj modi, važno je pronaći robne marke koje odražavaju vaše vrijednosti i prioritete. To može uključivati ​​istraživanje marki koje koriste materijale poput organskog pamuka, recikliranih vlakana ili biljnih boja.
Vidi originalni članak

Suočeni s različitim interpretacijama održive mode i mnoštvom zelenašenja, postaje izazovno znati odakle početi ako želite biti svjesniji svojih kupovnih navika. Međutim, postoji sve veći broj ekološki osviještenih robnih marki odjeće koje aktivno smanjuju svoj utjecaj na planetu. One to postižu odabirom materijala iz odgovornih izvora, smanjenjem emisije ugljika, ulaganjem u inovacije te osiguravanjem etičke proizvodnje odjeće, kako piše Vogue.

Kada se radi o održivoj modi, važno je pronaći robne marke koje odražavaju vaše vrijednosti i prioritete. To može uključivati ​​istraživanje marki koje koriste materijale poput organskog pamuka, recikliranih vlakana ili biljnih boja. Osim toga, provjerite jesu li ove marke transparentne u vezi s svojim proizvodnim procesima i dobavljačkim lancem, te jesu li certificirane od strane nezavisnih organizacija koje se bave ekološkim standardima i praksama.

Ninety Percent
Osnovan 2018., londonski brend Ninety Percent obećava da će 90 posto svog profita dati u dobrotvorne svrhe i ljudima koji izrađuju njegovu odjeću. Iako je poznata po svojim etičkim osnovama, marka je zauzela pristup koji je više usmjeren na modu otkako se kreativni direktor Elliot Atkinson, bivši direktor brenda Bite Studios, pridružio 2022. godine.

Everlane
Kalifornijski brend Everlane poznat je po svojim ekološki osviještenim elementima, a među njegovim istaknutim obožavateljima su Katie Holmes, Taylor Swift i Selena Gomez. Brend, koji je nedavno predstavio suradnju s tvrtkom Marques’Almeida, ponosi se svojom “radikalnom transparentnošću”, otkrivajući koliko zapravo košta izrada proizvoda. Brend također želi da 100 posto njegovih materijala bude certificirano reciklirano, organsko, obnovljivo i iz odgovornih izvora do 2025. godine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Everlane (@everlane)

Reformation
Nakon što je 2009. započeo svoj život kao mali vintage dućan u LA-u, Reformation je postao kultni favorit za one koji žele oponašati jednostavan kalifornijski stil. Srećom, držao se svojih korijena orijentiranih na održivost: marka je postavila ambiciozan cilj da postane klimatski pozitivna do 2025. godine.

Asket
Skandinavski brand Asket pokrenut je 2015. godine postavljajući se s ciljem stvaranja savršene osnovne garderobe, a istovremeno nudi potpunu transparentnost o tome kako se izrađuju odjevni predmeti. Počevši s muškom odjećom, marka je svojoj kolekciji 2021. dodala žensku odjeću, koja se kreće od klasičnih košulja do traperica.

Ganni
Postoji razlog zašto je Ganni postao globalan trend: brendovi lako nosivi, često šareni dizajni, odmah izazivaju radost. I ne samo to, danska marka izdvaja se time što je predvodnica u prostoru održivosti, i putem svoje inicijative Fabrics of the Future, koja promiče nove inovativne materijale kao što je koža uzgojena bakterijama, i svojom predanošću smanjenju ukupne emisije stakleničkih plinova za 50 posto do 2027.

Organic Basics
Organic Basics sa sjedištem u Kopenhagenu čini ono što piše na etiketi, specijalizirajući se za certificirane organske, kao i reciklirane i reciklirajuće osnove, od majica do donjeg rublja. Brend je član inicijative 1% za Planet, što znači da jedan posto njegove prodaje ide skupinama za zaštitu okoliša i nudi transparentnost u pogledu mjesta proizvodnje odjeće.

Another Tomorrow
Pokrenut 2020., odgovorni etos Another Tomorrow ima na umu tri ključna stupa: dobrobit ljudi, životinja i okoliša. Minimalistička odjeća brenda sa sjedištem u New Yorku, izrađena od materijala prihvatljivih za planet, već je osvojila obožavatelje visokog profila, uključujući Meghan Markle, Katie Holmes i Angelinu Jolie, koje su se nedavno pridružile njegovom savjetodavnom odboru.

Bite Studios
Švedski brend Bite Studios osnovan je 2016. godine s ciljem održivosti – njegovo ime označava Nezavisne mislioce za napredak okoliša. Od tada je marka postala poznata po svojim klasičnim elementima za garderobu s dodatkom, izrađenim od odgovorno nabavljenih materijala.

Mara Hoffman
Otkako je 2015. okrenula svoj brend kako bi bio više usmjeren na okoliš, Mara Hoffman postala je pionir u prostoru održivosti. Marka, poznata po svojim šarenoj i večernjoj odjeći, redovito usvaja nove inovativne materijale, uključujući circ, liocel koji je izrađen od 50 posto recikliranog tekstilnog otpada.

Maria McManus
Dizajnerica Maria McManus, rođena u Irskoj, sa sjedištem u New Yorku, uzima u obzir svaki aspekt svog ekološkog dizajna, od mjesta na kojem se proizvode do gumba na svakom odjevnom predmetu. Nudeći klasičnu garderobu sa suvremenim dojmom, marka ubraja Jennifer Lawrence među svoje poznate pobornice.

Studio 189
Suosnivači Rosario Dawson i Abrima Erwiah 2013., Studio 189 je prvak u ekološki prihvatljivoj izradi. Brend surađuje s obrtničkim zajednicama u Gani, Maliju i Burkini Faso kako bi proizveo šarene ručno oslikane i ručno tkane dizajne, koje često nose Michelle Obama i Lupita Nyong’o.

Mother of Pearl
Nakon što je 2015. postala kreativna direktorica Mother of Pearl, Amy Powney odlučila je transformirati brend kako bi ga učinila održivijim. Dizajnerica je krenula na godinu dana dugo putovanje kako bi pratila opskrbni lanac marke. Danas je robna marka specijalizirana za chic elemente garderobe, izrađene od certificirane vune, organskog pamuka i Tencela, vlakna na bazi vune iz održivih izvora.

Sanja Musić Milanović elegantno crno odijelo 'razbila' je plavom bluzom s volanima
Profesorica u odmaku od klasike: 'Crno volim nositi i ljeti, a sandale sam odabrala da malo razbijem kombinaciju'
'Nemam problema s nošenjem raznih uzoraka, na sebe bih stavio podjednako i cvjetni i životinjski uzorak'
 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".