Upoznali su se na aerodromu pa se tamo i vjenčali: 'Pretvorili smo avion u mali disko i plesali do jutra'

Vidi originalni članak

Adriana Xhakli i Perry Petra-Wong upoznali su se, simbolično, na aerodromu. Bilo je ljeto 2012. godine kada je Adriana odlučila praviti prijatelju društvo pri odlasku na aerodrom kako bi pokupio po svog prijatelja Perryja. "Sjećam se kada sam ugledala Perryja prvi put, stajao je vani sa svojom prtljagom noseći najvećim osmijeh ikad - ne zato što će upoznati svoju buduću suprugu, nego zato što mu je laknulo što ne mora ići taksijem ili vlakom kući", simpatično je za Vogue ispričala Adriana.

Nakon toga su proveli su cijeli tjedan zajedno i od tada postali nerazvojni. Nakon malo više od dva mjeseca, Perry je donio ostatak svoje prtljage u New York i uselio se s Adrianom. "Uvijek kupite svoje prijatelje s aerodroma! Nikad ne znate koga ili što to može donijeti", preporučila je Adriana.

Adriana i Perry bili su zajedno sedam godina, a vjenčanje je zapravo palo na njihovu sedmu godišnjicu. Adriana je priznala Perryju da ga želi zaprositi, želeći zapravo vidjeti kakav je on s tom idejom, no to je završilo tako da se on povjerio njoj kako ne želi da ga zaprosi jer i on nju želi zaprositi, što je pak rezultiralo raspravom o tome tko bi koga trebao zaprositi i zašto. Na kraju su zaključili da bi najbolje bilo da to bude zajednička odluka. "Radimo sve zajedno pa zašto ne bismo i brak predložili zajedno?", prokomentirala je mladenka.

Kako bi proslavili zaruke, isplanirali su put u Bodrum u Turskoj, gdje su odsjeli u Amanruy hotelu. "Odrastajući sam puno puta ljetovala baš na turskoj obali, tako da sam bila posebno ushićena što se vraćam tamo s njim.", objašnjava Adriana. Jedno su se jutro probudili u 5 ujutro i pješačili do privatne šljunčane plaže gdje su sjedili na malom doku i promatrali izlazak sunca. "Otvoreno i iskreno smo razgovarali o našoj vezi i zajedničkoj budućnosti, a na kraju smo razmijenili prstenje i otišli na waffle. Bio je to skroman, ali vrlo poseban način zaruka." komentirala je Adriana.

Nakon zaruka, iz Istanbula su sletjeli na JFK. "Natovarili smo stvari u taksi i dok smo se vozili prošli smo pored novog TWA terminala i odmah smo znali da bi to bilo savršeno mjesto za vjenčanje, ali vrlo smo brzo shvatili da je to samo naša fantazija jer je zgrada još uvijek bila u radovima." No, kad su došli kući, na web-stranici TWA Hotela prijavili su se za newsletter, a sutradan im je već stigao e-mail u kojem je pisalo da je TWA Hotel sada otvoren za evente. Tjedan dana nakon toga potpisali su ugovor.

Prostor nisu vidjeli godinu dana, no čim su zakoračili unutra, znali su da je to to: "Zaljubili smo se preko ušiju u futuristički dizajn, a i Perryjeva obitelj s očeve strane puna je arhitekata, i djed i očev ujak."

Za vjenčani outfit Adriana je željela nešto neobično i razigrano kako bi svojim izgledom upotpunila prostor koji odiše istim đirom. "Moja vjenčanica morala je biti moderna, kratka i udobna. Znala sam da ne bih podnijela klasičnu vjenčanicu jer sam previše muškobanjasta." Ljubav se dogodila kada je u Tokyju sa svojom prijateljicom Ketno prošla pored zadivljujuće Noir Kei Ninomiya haljine. "Bila je upečatljiva i s dozom punka, a istovremeno prozračna i romantična na svoj način."

Adriana se za haljinu nije odlučila odmah, ali svaki se dan tjedan dana vraćala kako bi je isprobala. "Bila sam oduševljena haljinom, no imala sam puno dvojbi oko toga je li prikladna za vjenčanje. Na kraju sam bila presretna svojom supernekonvencionalnom vjenčanicom i nisam se uopće obazirala na tuđe mišljenje." A oduševljenje je pokazala i time što je svom psu odjenula sličnu haljinu.

Nakon haljine, trebalo joj je dosta vremena da pronađe i savršen par ravnih cipela koje će se savršeno uklopiti. Kupila je tri različita para cipela prije nego se odlučila na par Goya: "Jako mi se sviđa to kako su istovremeno ženstvene i ne." Kako bi upotpunila svoj look, kupila je nekoliko malih zlatnih hoop naušnica koje su bile jednostavne i elegantne.

Perryjev cilj bio je izgledati moderno, ali opet klasično i bezvremenski, pa se odlučio za krojeno odijelo koje mu je pristajalo savršeno, a dobio je upravo ono što je želio. Nosio ga je s košuljom šivanom po mjeri i Ascot Chang rupčićem.

Adriana i Perry na prekrasnom obredu izgovorili su svoje zavjete: "Na kraju smo bili vrlo emotivni jer smo oboje napisali jako otvorene i iskrene zavjete. Bilo je i suza i smijeha, a kako smo bili na javnom mjestu, prisustvovalo je i puno random prolaznika koji su željeli popratiti cijelu stvar, a završilo je tako da su i svi oni plakali zajedno s nama." priča Adriana.

Aperitiv i prijem bili su također u prostorijama aerodroma, tako da je cijelo vjenčanje održano u sklopu TWA terminala. Tijekom večere, kuma, kum i mladoženjin otac održali su zdravice. Nakon večere i govora otvoren je plesni podij, što su svi jedva dočekali: "DJ je puštao glazbu s kojom je bilo nemoguće ostati sjediti", dodaje.

Zatim su izašli van kako bi se uputili prema after partyju, Lockheed Constellation letjelici iz '60-ih: "Pretvorili smo avion u mali disko i plesali po asfaltu sve do jutra. Jedna od gostiju toliko se napila da je u jednom trenutku pomislila da stvarno negdje putujemo. To nam je bio jedan od najsmješnijih trenutaka večeri.", ispričala je Adriana.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".