Svake godine Večernjakova ruža donosi nešto novo, a već odabirom prve lokacije na kojoj je dodijeljena danas najprestižnija medijska nagrada – Satiričko kazalište Kerempuh, postavili smo novi standard za dodjelu medijskih nagrada na našim prostorima, koje su se do tada najčešće održavale u tada popularnim noćnim klubovima. Potom smo u dodjelu dodali dašak glamura, koji smo podignuli na novu razinu preseljenjem dodjele u Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu.
Pripremom ovogodišnje modne kampanje ukorak smo sa svjetskim trendovima koje iz godine u godinu pratimo, ali i stvaramo svoje. Ruža – istovremeno tradicionalna i moderna, postavljena je u moćan prostor Hrvatskog narodnog kazališta, ali nije izgubila svoju snagu, već je pokazala svoju gracioznost u koju je utkana povijest hrvatskih medija.
Priprema ovogodišnje kampanje bila je nešto drugačija nego desetljećima prije. Slavljenička kampanja spojila je tradiciju i modu uz dobro poznata imena – stilisticu Anu Nikačević, fotografa Franju Matkovića, vizažisticu Paulu Pelozu i poznatu zagrebačku frizerku Katicu Topčić, ime koje stoji iza salona Fabula de Forma.
A koliko su se trendovi promijenili, najbolje smo shvatili kada su nam u ruke stigli arhivski brojevi Večernjeg lista. Prvi dobitnici, prve dodjele, medijska lica koja je otkrila upravo Večernjakova ruža ispisani su na stotine stranica koje će ostati u naslijeđe generacijama.
Paralelno s medijskim trendovima, mijenjala se i moda, u tri desetljeća trendovi su došli i prošli, neki se vraćaju danas, ali ono što je ostalo jest da zvijezde uvijek žele u punom sjaju zablistati na crvenom tepihu Večernjakove ruže.