Što nam sve donosi Lush za zimu saznali smo na Lush Creative Showcase 2016.

FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec FOTO: Ivana Vodogažec
Samokonzervirajuća božićna kolekcija jedan je od najjačih aduta među novitetima Lush kozmetike, koje smo premijerno iskušali u Londonu, na nedavnom globalnom predstavljanju Lush Creative Showcase 2016.
Vidi originalni članak

Londonski Tobacco Dock – starinska građevina uz koju plutaju jedrenjaci – bila je više nego prigodna scenografija za Zemlju čuda koja se šarenila od Lushevih “bombi“ za kupanje, rolada, maslaca, želea i drugih kozmetičkih slastica svježe pripravljenih od prirodnih sastojaka. Tisuće posjetitelja “teleportiralo“ se u bajku kroz koju su ih proveli kostimirani vilenjaci, jeleni i pingvini, pozivajući na ulazak u golemu božićnu kuglu, izležavanje među plišanim polarnim medvjedima...

U XXXL izdanju predstavljeni su novi sapuni: poštanski sandučić Djeda Mraza; zvijezda padalica, snježni dvorac, naizgled užareni dimnjaci; građevina poput eskimskog iglua...

Među proizvodima koji stanu na dlan, svima je zapela za oko kupka u obliku dinosaura na “čarobnom štapiću“ te sapun-oblutak s otiskom jelena koji podsjeća na pećinske crteže pračovjeka.

Lusheva božićna kolekcija u potpunosti je samokonzervirajuća (self-preserving), što znači da proizvodi ne trebaju nikakve sintetičke konzervanse kako bi ostali svježi u okviru roka trajanja. Koriste se isključivo prirodni konzervansi: morska sol, med, biljni glicerin, glina... Dodaju se i prirodni ekstrakti s antibakterijskim svojstvima (npr. ulja lavande, čajevca, ruže). Kvarenje proizvoda sprečava se i tako što sadrže manji udio vode, čime se smanjuje i mogućnost razvoja štetnih mikroorganizama.

U “laboratoriju“ s kadama i fontanama premijerno su se zapjenile nove “bombe“ kugle za kupanje, od kojih su mnoge nadahnute mistikom i fantazijom. Među njima su ružičasto jednooko čudovište, te zmajevo jaje kao očita asocijacija na “Igru prijestolja“. Najveći efekt iznenađenja ima naizgled betonska kugla koja, otapajući se u vodi, “zabljesne“ kupku živim bojama.

Nakon već poznatih tableta za pranje zubi, Lush je otišao korak dalje s vodicom za usta u tabletama (nakon uzimanja tablete dovoljno je uzeti malo vode kako bi se stvorila osvježavajuća tekućina). Zgodan je izum i maska za kosu na štapiću, za praktičnije razmazivanje.

Nemoguća gužva vladala je u prostorima s majicama, torbama i šminkom, među ostalim i zato što su neki proizvodi inače dostupni isključivo u Lushevu “flagship“ dućanu u Oxford Streetu ili putem interneta. Pravu pomamu izazvali su novi mirisni lakovi za nokte - oni u zelenoj boji “nestali“ su u tren oka.

U Lushevoj make-up liniji najzanimljivije su kreativne i praktične slagalice – višebojni ruž koji izgleda poput kolačića izlivenog iz kalupa, te sjenila u raznobojnim “kriškicama“ koje se u kutijici mogu složiti u kružni oblik torte. Make-up čija su baza prirodna ulja i voskovi ima iznenađujuće intenzivne i dugotrajne pigmente!

Lush također ima impozantnu kolekciju parfema Gorilla Perfume s neobičnim i intenzivnim kombinacijama mirisnih nota. Svaki parfem ima posebnu priču. Noviteti su bili izloženi u zasebnim, prigodno uređenim sobama, poput retro parfema Sweet Grandma u bakinom stilu.

Posebna su priča Lush Spa tretmani koji su dostupni u Lushevim salonima ljepote u Velikoj Britaniji i SAD-u, a na događanju Lush Creative Showcase bili su predstavljeni u high-tech izdanju, u mračnim “eksperimentalnim“ sobama u kojima su posjetitelji mogli ozvučiti prostor otkucajima vlastitog srca te iskušati kako im se koža “ponaša“ tijekom masaže.

Lushev zaštitni znak je tretman Synaesthesia koji je inspiriran sinestezijom, neurološkim fenomenom pri kojemu se događa svojevrsno stapanje osjetila. Primjerice, poznata je pojava da ono što čujemo ili nanjušimo zatvorenih očiju, može izazvati osjećaj boje i svjetla - dakle, sâm osjet sluha ili njuha potiče osjet vida. Lusheva “sinestezija“ za sklad duha i tijela posebna je masaža u kojoj se dodir “preklapa“ s posebno skladanom glazbom, odabranim mirisima eteričnih ulja i aromama čaja koji se ispija na kraju tretmana.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".