Od samih početaka Olival se istaknuo kao inovator i predvodnik trendova na hrvatskom tržištu, a vrlo brzo i diljem regije. Osnivačica Olivala, magistra farmacije Vlasta Pojatina, tržištu je osim učinkovitih proizvoda formuliranih na bazi prirodnih sastojaka, ponudila i inovativan pristup kupcima te je bila među prvim stručnjacima koji su educirali potrošače. Olivalov cilj nikada nije bila sama prodaja proizvoda, već i usvajanje svakodnevnih, pravilnih koraka njege kože lica, a širenjem asortimana proizvoda, kasnije i kože tijela i vlasišta.
Tijekom tri desetljeća, osim ulaganja u proizvodnju i formulaciju proizvoda, Olival nije zaboravio niti na širu zajednicu u kojoj djeluje te je pokrenuo i niz projekata kako bi pomogao, osnažio, ali i ukazao na probleme društva i zajednice. Osnivanjem zaklade "Vaše znanje- naša budućnost” Olival je kroz konkretnu financijsku podršku učenika iz područja deficitarnih u kozmetičkoj branši pokazao da je ulaganje u mlade konkretan ulog u bolju budućnost. Humanitarnom akcijom „Čisto da znaš“ prvi su progovorili i upozorili na problem nedostatka javnih kupališta kao posljedice zatvaranja uslijed pandemije korona virusa te nemogućnosti obavljanja i najosnovnijih higijenskih potreba zagrebačkih beskućnika. Pandemijske 2020. godine, uz partnera dm - drogerie markt Hrvatska, u udruzi RokOtok pronašao se idealan partner kako bi zajedničkim projektom upozorili da je biološka raznolikost ono čemu možemo zahvaliti naše postojanje te je od presudne važnosti sačuvati ju.
Međutim, iako povijest treba pamtiti i cijeniti, u Olivalu ističu kako su okrenuti budućnosti. Iako je u proteklih 30 godina Olival predstavio više od 190 kozmetičkih proizvoda, razvoj novih, inovativnih, učinkovitih i cjenovno prihvatljivih formulacija i dalje je okosnica razvoja, kao i širenje na svjetska tržišta. Sve to događa se uz poseban naglasak na održivost i brigu o okolišu, što pokazuje i poslovanje usmjereno na energetsku učinkovitost i smanjenje utjecaja na okoliš.