Nastupom popularnih The Frajli predstavljen Ženski rokovnik za 2017. godinu

FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo FOTO: promo
Sloganom „Žena ženi nije vuk“ Ženski rokovnik za 2017. godinu naglašava važnost međusobnog ženskog poštovanja i podrške, a svoje korisnice će svakodnevno inspirirati porukama književnice Ingrid Divković.
Vidi originalni članak

 Inspiracija za slogan i ovogodišnju temu bile su sve žene, njih više od 50, koje su od 2009. godine stvarale, osmišljavale i dizajnirale Ženski rokovnik. Osnovna ideja kreatorica rokovnika bila je pokazati da u današnje vrijeme postoje žene koje su jedna drugoj izvor inspiracije i podrška, da postoje žene koje u drugim ženama ne vide suparnice nego suputnice. To su žene koje streme vlastitom uspjehu, ali se ne boje tuđeg. One ga zajedno slave.

Dunja Tadić, idejna začetnica i vlasnica brenda Ženski rokovnik na predstavljanju je objasnila kako je nastala ideja za novi rokovnik: 

„Kada sam 2009. godine nakon neuspješne potrage za funkcionalnim i inspirativnim rokovnikom kreirala prvi Ženski rokovnik, nisam niti mogla sanjati u što će ta moja ideja prerasti i kako će narasti. Činjenica je da je Ženski rokovnik tijekom svih tih godina postao uistinu velika ženska priča. Uspjehu ovog rokovnika doprinijele su samo i isključivo žene. Žene koje ga kupuju i koriste. Žene koje ga godinama stvaraju i rade na njemu, stoga je i ovogodišnji slogan „Žena ženi nije vuk“ izraz zahvalnosti svim tim ženama, ali i podsjetnik svima nama kakve možemo i moramo biti.“.

Književnica Ingrid Divković autorica je inspirativnih citata koji se nalaze u unutrašnjosti svakog rokovnika, a također je i kreatorica posebnog, limitiranog izdanja Ženskog rokovnika za 2017. godinu.

„Dunju sam upoznala prije godinu dana i nakon samo jednog razgovora shvatile smo koliko toga nas povezuje. Nakon prvog razgovora, ideja o zajedničkoj suradnji razvila se spontano. Zaista sam sretna što sam dio ove prekrasne priče jer riječ je o najljepšoj ženskoj suradnji u kojoj sam sudjelovala. Iznimno sam ponosna i na ovogodišnje limitirano izdanje kojeg u potpunosti potpisujem. Ostaje mi samo nadati se da će korisnice rokovnika prepoznati ljubav, predanost, viziju i zahvalnost koja stoji iza našeg rada i koju im sada prezentiramo.“ objasnila je Ingrid Divković o ovoj suradnji.

Naslovnica s inspirativnim citatom „Believe in miracles“ nastala je u suradnji s četiri posebne žene. Nataša, Jelena, Marija i Nevena poznatije kao The Frajle primjer su ženskog zajedništva i podrške te diljem regije poznate po svojoj neiscrpnoj energiji i glazbi koju stvaraju.

„The Frajle su četiri žene koje već godinama zajedno rade, surađuju i stvaraju te smo sasvim spontano postale uzor ženskog zajedništva. Kreativni tim Ženskog rokovnika nas je kontaktirao, prenijeli su nam ideju i temu ovogodišnjeg rokovnika sa željom da upravo ovaj novi rokovnik za 2017. godinu kreiramo i stvaramo zajedno s njima. Naslovnicu „Believe in miracles“ smo zajedno osmislile, a neke naše izjave i stihovi pjesama nalaze se u unutrašnjosti rokovnika. Vjerujemo da smo zajedno, ispunjene tom ženskom energijom i našim iskrenim stavom da žena ženi nije vuk nego prijatelj, stvorile divan proizvod koji će razveseljavati korisnice rokovnika cijelu 2017. godinu.“ rekle su Nataša, Jelena, Marija i Nevena na predstavljanju.

Sve ilustracije u Ženskom rokovniku, i to njih ukupno 157, kao i šest naslovnica, nacrtala je umjetnica i grafička dizajnerica Josipa Maras. Dizajneri Ženskog rokovnika u suradnji s gospođom Alis Pečarić Marić, vlasnicom bloga Čitaj knjigu osmislili su i poseban poklon svim korisnicima. Dnevnik čitanja ove godine poseban je dodatak Ženskog rokovnika koji će razveseliti sve ljubitelje knjiga i čitanja. 

Ženski rokovnik prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima kao što su malo ogledalo, stranice za bojanje, gumice za olovku te niz rubrika koje olakšavju svakodnevnu organizaciju.  Ženski rokovnik u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brend koji je osim na hrvatskom tržištu dostupan u Bosni i Hercegovini i Srbiji te putem web shopa i na engleskom jeziku.

Od 12. studenoga Ženski rokovnik dostupan je putem web-shopa po cijeni od 80,00 HRK (plus troškovi poštarine) te u svim dm – drogerie markt Hrvatska prodavaonicama od 15. studenoga po cijeni od 89,90 HRK. Na Interliberu u Zagrebu do 13. studenoga u paviljonu 6 Ženski rokovnik možete također pronaći po cijeni od 80,00 HRK.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".