Moda na prvom mjestu: Što je moderan smještaj za putnike iz Hrvatske

Modni turizam je u porastu, a veza između putovanja i mode nadilazi odjeću koju nosimo na odmoru te se osjeća čak u izboru smještaja u kojem ćemo provesti slobodno vrijeme.
Vidi originalni članak

Suvremenim putnicima važno je da odsjednu u „modernim” objektima, no što to zapravo znači? Booking.com, svjetski predvodnik u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, proveo je istraživanje na 21.500 svjetskih putnika među kojima su i  ispitanici iz Hrvatske kako bi otkrio najvažnije kriterije pri izboru „modernog” smještaja za odmor.

Zanimanje putnika za kupovinu i modu raste te čak 30% putnika iz Hrvatske bira odredište sukladno tim interesima. Na takvim putovanjima, više od pola putnika traži dobru kulinarsku ponudu (51%), dobar noćni život (45%) i impresivnu arhitekturu (32%). Dodatnu prednost na takvim putovanjima predstavljaju modno osviješteni lokalni stanovnici jer dijelu putnika iz Hrvatske (24%) pružaju inspiraciju za vlastite odjevne kombinacije, a prisutnost odredišta na društvenim mrežama određuje njegovu privlačnost za 17% ispitanika iz Hrvatske. 

Odabir smještaja sa stilom
Što putnici traže u smještajnim objektima kada žele boraviti sa stilom? Istraživanje je pokazalo da 43% putnika iz Hrvatske traži objekte elegantnog interijera, smještene u blizini modernih kafića, restorana i zabavnih sadržaja (38%), u sklopu kojih se nalaze infinity bazeni (25%) i balkoni (30%). 

Kada je izbor smještajne jedinice u pitanju, više od pola ispitanika iz Hrvatske (62%) smatra da je prekrasan pogled na more najvažniji faktor, iza čega slijede balkoni koji također pružaju prekrasan pogled (50%) te pogled na lokalnu znamenitost (27%). Što se ostalih značajki tiče, putnici iz Hrvatske su naveli da hidromasažne kade također pridodaju stilu smještaja (37%), kao i velika ogledala (37%) te prirodno osvjetljenje  za fotografiranje selfija (3%).    

Christian Cowan, modni dizajner, izjavio je: „Kada putujem, volim boraviti u modernim objektima pa za mene nema boljeg od izuzetno elegantnog hotela Chateau Marmont u Los Angelesu, SAD. Obožavam smještajne objekte sa spa sadržajima gdje god se nalazili, no sadržaji i pogled koji se pruža iz Aqualina Resort & Spa nemaju premca. Apartmani Cheval Three Quays at The Tower of London također su mi veoma dragi zbog centralne lokacije i blizine brojnih urbanih kafića i restorana.”

Posljednji krik mode - najpopularnija svjetska modna odredišta
Možda vas neće iznenaditi što su putnici na pitanje o tome koje odredište smatraju najatraktivnijim kad je riječ o modi uglavnom odabrali poznata modna središta u kojima se održavaju Tjedni mode kao što su New York, London i Milano pa su se ta odredišta očekivano našla i među 10 najpopularnijih. Ostala modna odredišta uvrštena na popis uključuju Tokio, Dubai, Barcelonu, Las Vegas, Los Angeles i Rim.

Kad je riječ o planiranju odjeće za putovanja u neke od modnih destinacija čak 46% putnika iz Hrvatske najviše planira što će spakirati kako bi izgledali odlično kad posjećuju neko odredište s ludim zabavama – a upola manje putnika iz Hrvatske najviše vremena provode pakirajući odjeću za putovanja u posjet velikim gradovima.

Top 10 najpopularnijih modnih gradova prema svjetskim putnicima:
Pariz
New York
London 
Milano
Tokio
Dubai
Barcelona
Los Angeles
Las Vegas
Rim 

Prema mišljenju putnika iz Hrvatske ovo su najpopularniji modni gradovi: 

1. Pariz
2. Milano
3. London
4. New York
5. Rim

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".