Studentice Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković plasirale su se u svjetsko finale jednog od najvećih studentskih natjecanja L'Oreal Brandstorm 2021. Zahvaljujući inovativnoj ideji razvoja aplikacije IRIS, koja omogućava šminkanje slijepim i slabovidnim osobama, ove studentice u svjetskoj završnici natjecat će se s još pet timova. Radi se o natjecanju koje svake godine okuplja oko 50.000 studenata iz 65 zemalja.
Nakon pobjede na internacionalnom polufinalu, hrvatske studentice će se natjecati za glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award koja pobjednicima omogućava da u najvećem svjetskom start-up kampusu Station F u Parizu razvijaju svoju ideju i projekt. Kako bi finalisti dobili što bolje smjernice i podršku pri realizaciji projekta, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote.
Pobjednička ideja naših studentica temelji se na približavanju iskustva šminkanja slijepim i slabovidnim osobama koje su za njega uskraćene. Aplikacija IRIS pomaže i olakšava proces šminkanja ovim osobama preko glasovnih komandi, a studentice su osmislile i cijelu kolekciju kozmetičkih proizvoda prilagođenu osobama s posebnim potrebama. Osmislivši ovu ideju, studentice su pokazale upravo ono što se od njih tražilo – inovativnost, korisnost, primjenjivost i skalabilnost.
„Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. Slabovidne i slijepe osobe ne smiju biti isključene iz beauty svijeta, što smo im kroz ovu aplikaciju pokušale približiti na zabavan način“, izjavila je Ena Bogut, jedna od članica tima „Meeting“.
Uz hrvatski tim, u finalnom natjecanju koje će se održati online 10. lipnja 2021. godine sudjelovat će i finalisti iz Tajlanda, Belgije, Kolumbije, Indije i Skandinavije. Više o finalistima i njihovim projektima možete pogledati ovdje.
Osmišljen prije 29 godina, L’Oréalov Brandstorm izrastao je u jedno od najvećih svjetskih inovacijskih natjecanja za studente te okuplja sudionike iz 65 zemalja. Na natjecanje se mogu prijaviti studenti iz svih zemalja, neovisno o studijskom smjeru. Natjecanje okuplja preko 48.000 sudionika svake godine, u skupinama po tri studenta preddiplomskog studija iz iste ili različitih škola/sveučilišta. Studenti imaju nekoliko mjeseci za osmisliti i realizirati koncept. Za više informacija, posjetite: https://brandstorm.loreal.com
L’Oréal je predan konceptu ljepote više od 100 godina. Sa svojim jedinstvenim portfeljem od 36 različitih i komplementarnih brendova, Grupa je ostvarila prodaju u dosegu od 29.87 milijardi eura u 2019. godini, zapošljavajući gotovo 88.000 ljudi diljem svijeta. Kao svjetska vodeća kozmetička kompanija, L’Oréal i njegovi proizvodi prisutni su u svim distribucijskim mrežama: prodajnim mjestima robe široke potrošnje, ljekarnama i drogerijama, frizerskim salonima, vlastitim brendiranim trgovinama te putem e-trgovine. Istraživanje i inovacije te posvećeni istraživački tim od preko 4.000 ljudi, srž su L’Oréalove strategije te rade na ostvarivanju standarda ljepote diljem svijeta. L’Oréal je postavio ambiciozne ciljeve održivog razvoja za cijelu Grupu do 2030. godinu i ima za cilj osnaživanje ekosustava u svrhu izgradnje uključivog i održivijeg društva. Za više informacija posjetite https://mediaroom.loreal.com/