Sjajne recenzije i još uvjerljivije fotografije i videa lako stvore pravu pomamu za proizvodima i teško im je odoljeti. Mnogi se, a posebno pripadnici generacije Z, vole voditi preporukama influencera. Autentičnost je, čini se, zasjenila sve druge kriterije, pa često nije važno odgovara li neki proizvod vašem tipu kože - jednostavno ga morate imati jer je izazvao pompu! To, međutim, pomalo unosi zbrku u industriju ljepote i među same potrošače, jer je teško povući granicu i razlučiti što je autentično, a što tek marketinški trik. Također, u tu trendovsku priču lako se uvuku i proizvodi manje kvalitete i zasjene one doista vrijedne pažnje. Hype ima i svoju cijenu, pa su takvi proizvodi skuplji - često nerealno. Kad je prije 10-ak godina počelo “bujati” online tržište beauty proizvoda, najveći trend bila su rumenila i konturiranje. Danas su takvi proizvodi u drugom planu, a hype se stvorio oko postizanja umjetnog na prirodan način. Primjerice, kako da vam usne izgledaju kao da ste bili na hijaluronskim filerima, a niste? Ili, pak, koju maskaru kupiti da izgleda kao da ste stavili umjetne trepavice? Istražili smo stoga koji su trenutačno beauty hitovi s društvenih mreža i, još važnije, pronašli njihove savršene “dupes”.
@tirtir.official @Meredith Duxbury Creased? Cracked? No worries. Tap it on with Red Cushion! Fresh makeup in seconds⏱️ #tirtir #tirtirglobal #tirtircushionfoundation #redcushion #paidcollaboration ♬ 오리지널 사운드 - TIRTIR Inc.
Viralni hit
Najveći hype posljednje je vrijeme nastao oko korejskog brenda Tirtir, odnosno pudera koji je postao zanimljiv zbog njegov posebnog načina apliciranja na lice. U pitanju je cushion foundation, odnosno tekući puder koji dolazi u kompaktnom pakiranju. Unutra je “jastučić” natopljen proizvodom, a nanosi se tako da spužvicu pritisnete u to i utapkate na kožu lica. Dostojna zamjena za ovaj proizvod krije se u true Matte kompaktni puder iz dm-a. Odlično prekriva sve nepravilnosti, što je ključ svakog dobrog pudera, a prednost je i to što ima matirajući efekt, a to znači da smanjuje onaj neželjeni sjaj na licu ili efekt masnog lica.
Efekt umjetnih trepavica
Maskare koje stvaraju efekt umjetnih trepavica još su jedan hit s društvenih mreža. Posebne su jer sadrže sastojke koji se "hvataju" na trepavice i produžuju ih, ali i zgušnjivače koji stvaraju iluziju gušćih trepavica. Trend dramatičnih očiju i minimalnog ostalog make-upa, doprinosi popularnosti ovog tipa maskara. Just Extreme Black Volume maskara iz dm-a savršeni je dupe nekima od trenutno najpopularnijih maskara na društvenim mrežama, poput Max Factor False Lash Effect Supreme Recharge. Cijena s-he maskare samo je 3,95 eura, a njezin duboki crni pigment osigurat će maksimalni volumen i neodoljiv izgled. Nije na odmet spomenuti da je ovo čudo od maskare iz dm-a i oftalmološki testirano.
Obrve kao iz salona
Traje cijeli dan, obrve izgledaju lepršavo i prirodno zahvaljujući inovativnoj formuli pjene i imaju volumen - to nam na TikToku i Instagramu obećavaju influenceri dok se snimaju kako nanose mousse za obrve. Što je uopće mousse za obrve? Riječ je o hibridu gela i kreme koji daje volumen, blago fiksira oblik, dodaje boju i prirodan finish. Njegovoj popularnosti jako je pridonio trend “neutralnih obrva”, koje nisu ni teške ni iscrtane, a opet su pune. Ovaj proizvod lakši je za nanošenje od iscrtavanja olovkom; čak i ako niste vješti u nanošenju make-upa, s ovim ne biste trebali imati problema. U dm-u smo pronašli fantastičan proizvod, trend !t up Boost Your Mascara primer, koji može poslužiti i kao izvrsna priprema za nanošenje maskare, ali i kao njegujuće svojstvo za ljepši i puniji izgled i trepavica i obrva zahvaljujući vitaminu E i kompleksu aktivnih sastojaka aminokiselina u sebi. Cijena: 2,95 eura. Na linku se mogu pronaći proizvodi za obrve slični popularnom mousseu.
Pune usne bez intervencije
Ulja za usne, obogaćena hijaluronskom kiselinom za učinak vidljivo punijih usana, još su jedan veliki hit. Ovi proizvodi postali su popularni jer ljudi sve više žele proizvode koji su spoj šminke i njege kože. Sviđa im se i “plump” izgled koji postižu. Kao i kod mousse-a za obrve, ljudi sve više biraju proizvode koji su lagani, brzi i daju efekt bez puno truda. U dm-u se mogu kupiti ulja za usne različitih brendova, pa i viralno popularnog L'Oreal Paris Plump Ambition ulja za usne, no nas je oduševio jedan drugi proizvod: Power Shine sjajilo za usne brenda trend !t up. Riječ je o sjajilu sa šljokicama koje pruža efekt optičkog volumena i svjetlucav finish. Lako se nanosi, a u sebi sadrži i ulje avokada.
Make-up koji traje satima
Kako “zaključati” šminku da ona i na kraju dana izgleda isto kao i kad ste je ujutro nanijeli? Uz pomoć fiksatora šminke! Još do prije par godina ovaj su proizvod koristili isključivo vizažisti za profesionalna šminkanja, no danas su, zahvaljujući društvenim mrežama, vrlo popularni među “običnim pukom”. Većina fiksatora funkcionira tako da stvore lagani film preko kože i make-upa, što šminku čini izdržljivijom. Viralni trendovi “glass skin" ili "mat skin" doprinijeli su popularnosti fiksatora. U dm-u smo pronašli na društvenim mrežama vrlo popularni L'Oreal Paris Infaillible 3 second fiksator koji, navodno, zaključava šminku na 36 sati, ali i dostojni “dupe”, s-he Sprej za fiksiranje make-upa, koji je ujedno prikladan i kao primer. Njegovi njegujući sastojci poput ekstrakta krastavca i kamilice vidljivo zaglađuju ten, štite kožu od isušivanja i smanjuju pore. Kao primer hidratizira kožu i idealan je kao osnova za šminku te optimalno priprema kožu na šminkanje. Isti brend, trend !t up, oduševio nas je i s Protect & Set sprejem za fiskiranje sa zaštitnim faktorom 50. Vodootporna formula pruža hidrataciju tijekom osam sati i pouzdano fiksira šminku. Nemasna lagana maglica stvara nevidljivu površinsku zaštitu bez ostataka i tragova lijepljenja. Plus mu je i osvježavajući miris lubenice i kokosa i, dakako, visoka zaštita od sunčevim zraka, što je važno uvijek, a osobito ljeti kad je sunce najjače.
Uživajte u proljetnoj beauty pogodnosti!
Od 1. do 30. travnja 2025., kupnjom 2 ili više proizvoda odabrane dekorativne kozmetike u prodavaonicama dm-a ili putem dm online shopa, uz predočenje dm active beauty kartice, ostvarujete čak 10x više bodova!
A od 16. do 30. travnja 2025., uz kupnju odabranih proizvoda dekorativne kozmetike u vrijednosti iznad 35 eura, na poklon dobivate elegantnu kozmetičku torbicu – ponuda vrijedi isključivo u prodavaonicama dm-a.
Sadržaj nastao u suradnji s dm-om.