Tuđe odijelo

FOTO: pixsell FOTO: pixsell FOTO: pixsell
Četiri poznate osobe neprijeporna osobna stila otkrivaju nam koji su ih filmski kostimi očarali i mogu li se zamisliti odjeveni u njih. Tko bi se rado vidio s cilindrom na glavi i leptir-mašnom u 21. stoljeću, a tko crno i seksepilno odijelo od kože smatra praktičnim komadom za svaku prezaposlenu ženu, ispitao je Karlo Pavlić
Vidi originalni članak

Aljoša Šerić / frontmen grupe Pavel “Odlična je kostimo- grafija u ‘Dobu nevinosti’, jednom od najboljih Scorseseovih filmova prema romanu Edith Wharton. Tematizira turbulen- tan društveni i ljubavni život newyorške srednje klase krajem 19. stoljeća, moralna previranja ispod besprijekornih manira i uglađene vanjštine. Film je dobio i Oscara za kostimografiju, a ja oduvijek obožavam muški stil odijevanja s kraja 19. stolje- ća. Uštirkani, do u tančine unaprijed osmišljen i izveden stil s mnogo kravata, marama, leptir-mašni, prsluka, uskih dugačkih kaputa i mantila, uz neizbježan džepni sat. Jednom ću i sebi nabaviti frak i polucilindar, pa makar mi to bilo zadnje.” 

Vesna Blašković / urednica časopisa Budi In “Kao fan SF-a, ali i konkretnijih ženskih stylinga, biram kostime koje je nosila Storm (Halle Berry) u ‘X-Men’ serijalu. Očito nemam slučajno pet pari kož- nih hlača :) Storm je uvijek u crnom, nema suvišnih detalja, odjeća je praktična, ali dojmljiva, sve što cijenim. Superjunakinja nema vremena za isprobavanje različitih kombinacija, kao ni stvarna žena koja uz svoje obaveze u minimalnom vremenu treba biti maksimalno učinkovita. Za mene haljine i suknje ne prolaze, pa otpadaju savršeni kostimi Edith Head, Hitchcockove glavne kostimografkinje. Kao dje- tetu 80-ih, za mene će uvijek posebno mjesto imati i odjeća iz ‘Top Guna’. Kelly McGillis u bijeloj svilenoj bluzi i avijatičarskoj jakni mi je pojam stila i elegancije, a ne bih odbila ni jaknu Toma Cruisea.”

Dean Franić / dizajner interijera “Moj je odabir film ‘Manhattan’ Woodyja Allena. Crno-bijeli film koji je, iako snimljen 70-tih godina prošlog stoljeća, ostao svjež ne samo zbog tematike i humora već i zbog estetskog izričaja. U njemu je najbolje prikazan nekonformi- stičan, nenametljiv i opušten stil Woodyja Allena povezan s humo- rom, ali i odijevanjem. Opuštene kombinacije sportskog i klasičnog, nerdy-intelektualnog, casual i svečanog – glavna su obilježja stila i kostima glavnih likova u filmu. Homage New Yorku i originalnosti svakodnevnog života vidljiv je i u njihovu besprijekornom stilu. Mi- slim da bih takvu odjeću mogao i sam nositi svaki dan i u njoj se sa- svim ugodno osjećati.” 

Sanja Božić Ljubičić / direktorica i vlasnica Pickboxa, NEM-a, Mediavisiona i Mediatranslationa “Zaljubila sam se u odjeću koju je u filmu ‘Čarolija na mjesečini’ nosila veli- čanstvena Eileen Atkins. U filmu je glumila Vanessu, tetu glav- nog junaka Stanleya. Film je smješten na kraj ludih dvadesetih, u razdoblje koje je dobrim dijelom definirala revolucija u modi. Sve što bi Eileen odjenula izgleda jednostavno, elegantno i diskretno, ali ni u jednom trenutku dosadno. Mekani i udob- ni materijali mame da se žena u njih umota, a svaku haljinu jednostavnog kroja ili umjerene boje podigne neki vrhunski izvezeni detalj ili savršena ogrlica.” 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".