Moj prvi brend

Reći da ne patite na brendove pomalo je stvar kulture i pokazatelj zdravog i nonšalantnog pogleda na svijet. No istina je da svatko u ormaru ima nekoliko (ili više) predmeta “s markicom”. Koja im je bila prva, povjerava četvorka neupitna stila.
Vidi originalni članak

Mladen Šarić / modni fotograf

Kad bih prekopao sve kutije na tavanu, sigurno bih, zajedno s Marushinim kazetama, našao nešto iz ranih devedesetih što na sebi ima markicu s imenom pa makar to bilo s etiketom Super Stuff. U Zagrebu je tih godina to bio legendarni butik. Nalazio se preko puta muzeja Mimara i u doba kad su frizure bile fluorescentne, a cipele velike, mogli ste tamo naći sve. Kosu se bojalo La Riché bojama s kojima su svi imali najluđe nijanse kose u roku pola sata, koje su trajale i do mjesec dana. Kasnije se boja mogla obnavljati ili prefarbati u drugu. Ali prava je istina da se zapravo ne sjećam konkretno nijednog komada posebno. Jer činjenica da je nešto brendirano nikad mi nije bila važna. Uvijek su mi se više sviđali stilovi, a manje brendovi.

Nela Bučević / direktorica ljudskih resursa METRO Cash&Carry Hrvatska

Sjećam se bijele Fendijeve torbe koju sam dobila od bake da se s njom igram 70-ih – rani Lagerfeld, sva je bila na “FF”, imala je dva cofleka i uopće mi se nije sviđala, ali izgleda da je poslužila svrsi jer od tada traje veza s Lagerfeldom. Nekoliko godina poslije sam, opet u bakinu ormaru, pronašla šifonsku haljinu na jedno rame i besramno je otela. Da je riječ o Halstonovoj haljini iz kolekcije 1973., shvatila sam tek kada sam u Metropolitanu vidjela njegove radove. Prvi brendirani šoping bio je smoking Yves Saint Laurenta kupljen u trgovini u ulici Saint-Honore. Sjećam se i trenutka: Pariz, sumrak, lagana kišica... Preživio je više od 20 godina i sve moje selidbe, stvarajući uvijek magiju u trenutku kada sam ga nosila. Možda je baš zato smoking postao moj “must have”.

Dalibor Beti / art direktor modne kuće Estare Culto

Prvi brandirani komad odjeće kupio sam sa 22 godine u Londonu. Bila je to majica Donne Karan techno-looka, od spandeksa u crno-bijeloj boji s pro- šivenim šavovima i crnim lakiranim printom. Tad sam često izlazio u klubove, a majica je bila praktična jer u njoj nije bilo vruće, brzo se sušila i imala je sve „sportske“ performanse. Idealna je za nošenje u vrućim prostorima pa je tako sa mnom prošla klubove od Londona do Ibize. Bila je izuzetno izdržljiva te ni nakon mnogo vremena nije promijenila izgled, uvijek je djelovala kao da je netom kupljena. Nažalost, izgubljena je na  jednom od putovanja. Zaboravio sam je u hotelu.

Davor Bruketa / kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM

Prvi su modni brend kojeg se sjećam Startasice. I danas me asocijacije na te tenisice vežu uz vrijeme kad sam bio klinac, možda me tada još i mama oblačila, ne sjećam se točno, ali sjećam se da su bile udobne i dosta su dugo izdr- žale s obzirom na sve moje putešestvije. Drago mi je da su se Startasice vratile u modu. Tada nije bilo baš previše izbora i svi smo imali gotovo isti dosadnjikavi model, a danas mi se sviđa što se trude ulagati u brend i što sura- đuju s mladim domaćim dizajnerskim snagama.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".