Chic oružje

FOTO: Getty/Guliver FOTO: 1. FOTO: 2. FOTO: 3. FOTO: 4. FOTO: 5. FOTO: 6. FOTO: 7. FOTO: 8.
Sablastan, ali s dozom romantike, nakit za lice prošle je godine u modu ušao na velika vrata. Bez obzira na to je li vam biži Givenchy ili volite apokaliptični styling, za piercing više ne moramo bušiti lice i tijelo,
Vidi originalni članak

Givenchy couture kolekcija koju pamtimo predstavljena je 2012. u gimnastičkoj dvorani, a svijetu je bila prikazana tek na fotografijama.

Ono što je svima zapelo za oko bio je fascinantan i nevjerojatno glomazan nakit za lice koji smo poslije gledali u mnogobrojnim modnim editorijalima.

Bilo je nešto sablasno, no istodobno romantično u predimenzioniranim naušnicama od kristala koje su pratila dva lažna septum piercinga koji padaju preko usana.

Riccardo Tisci vjerojatno nije bio ni svjestan da će ovim korakom otvoriti put za stvaranje novoga trenda koji dosad nije bio rado viđen u modi, a posebice u coutureu. Piercinzi su bili dio underground scene, nimalo glamurozni i njima se na mainstream sceni nije eksperimentiralo.

Izgleda da je trebalo proći nekoliko godina da se naviknemo na upadljive safire, topaze i dijamante lijepljene na lice te lažne naušnice na vrhovima ušiju, usana i nosa, a od tjedana mode za jesen/zimu 2015. to se napokon i dogodilo.

Piercing-naušnica postala je edgy dodatak uz večernju haljinu ili casual dnevni outfit s trapericama i T-shirtom zahvaljujući Givenchyju, Rodarteu, Balenciagi, Ashishu, Delfini Delettrez, Acneu...

Već sada nakit za lice možemo podijeliti u dvije kategorije. Za glamuroznije opcije tu je nakit ukrašen kristalima ili biserima kakav iz sezone u sezonu gledamo u sklopu revija Givenchyja, a za one koji žele ići korak dalje, dozu avanturizma pružit će apokaliptičan ili tribal nakit, najčešće u crnoj boji i s naglašenim bodljama koji, među ostalim, dizajnira i otkačen House of Malakai.

Koliko se trend proširio, najbolje svjedoče i high street brendovi poput Primarka i H&M-a koji za nisku cijenu nude nekoliko vrsta lažnih piercinga, među kojima je uvjerljivo najprodavaniji lažni septum. Iako nose prave, populariziranju ovoga trenda uvelike su pridonijele glumica i glazbenica Zoe Kravitz i pjevačica FKA Twigs, kojima je piercing dio beauty statementa.

Na lažan piercing, iako posjeduje i prave, nerijetko se odluči i megazvijezda Rihanna, koja sve što dotakne pretvara u trend. Bilo da je riječ o pukom lijepljenju kristala na lice ili nošenju lažnih piercinga, istina je da ovaj nakit zahtijeva određenu dozu samopouzdanja.

Fashionistice u Londonu i inim modnim centrima ne libe se nositi novi asesoar za lice, no u Hrvatskoj najčešće vidimo isključivo prave i klasične piercinge. Određena stigma i dalje postoji, posebice zbog stava da je ovaj oblik ukrašavanja tijela još uvijek povezan s rubnim životnim stilom.

Ipak, kao i sve, nije loše isprobati ga; gotovo svako modno eksperimentiranje isprva je bilo dočekano na nož, a poslije postalo općeprihvaćeno. Sjetimo se najobičnije mini suknje...

Nakit pogledajte u galeriji

1. Zlatna cuff naušnica arme Del'amour 168 eura (Net a Porter)

2. Zlatni lažni septum H&M 29,90 kuna

3. Zlatni lažni septum H&M 29,90 kuna (Mytheresa.com)

4. Srebrni lažni septum H&M 39,90 kuna

5. Crni lažni septum Givenchy 150 eura (Net a Porter)

6. Zlatni lažni septum s dijamantima i Ileana Makri 665 eura (Net a Porter)

7. Zlatni lažni septum H&M 39,90 kuna

8. Cuff naušnica od ružičasta zlata i dijamanata Repossi 5800 eura (Net a Porter)

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".