Francuskoj fotografkinji Bettini Rheims fotografija nije bila prvi odabir.
Posvetila joj se tek nakon uspješne karijere manekenke pa novinarke, tako da se godina 1978. smatra njezinim početkom u umjetničkom žanru koji će je proslaviti u cijelom svijetu.
Započela je možda malo neobično, snimivši seriju fotografija na kojima su bile striptizete i striperi te akrobati. Dovelo ju je to ne samo do prve izložbe (radove koji su odmah rasprodani izlagala je u Centre Pompidou i Galerie Tex Braun u Parizu), već se odmah iskristalizirao i njezin omiljeni objekt, žensko tijelo koje će je neodoljivo inspirirati i desetljećima poslije toga.
Strast prema umjetnosti i ženski portreti u središtu nit su vodilja Rheimsove. Njezin delikatan pristup osjeća se čak i kad žene prikazuje potpuno ogoljene, nage.
“Volim tkivo. Ja sam fotografkinja kože”, jednom je objasnila. Ali i kada su odjeveni, njezini modeli djeluju razgolićeno.
Od ranih 1980-ih, Bettina Rheims ubraja se među najvažnije međunarodno štovane suvremene fotografe. Brojne izložbe učinile su je poznatom po cijeloj Europi, SAD-u, Aziji i Australiji, a pred njezin su objektiv rado stale brojne slavne osobe i modeli, uključujući Catherine Deneuve, Kylie Minogue, Claudiju Schiffer, Charlotte Rampling...
Godine 1995. bila je službeni portretist francuskog predsjednika Jacquesa Chiraca te je odlikovana Légion d’Honneur za umjetničko ostvarenje.
Objavila je i mnoge knjige, od kojih su najupečatljivije “Female Trouble” (1989.), “Modern Lovers” (1990.) te “I.N.R.I” iz 1999. godine.
Velika retrospektiva njezina rada prikazana je na turneji europskih muzeja od 2004. do 2006. Zadnja kolekcija fotografija “Gender study” smatra se i najkontroverznijom. Bavi se, naime, transrodnim osobama istražujući seksualnost: ženama koje su postale muškarci, muškarcima koji su postali žene i trećim spolom – onima koji ne žele odabrati spol i postoje kao oboje. Projekt se oslonio na izložbu iz 90-ih “Modern lovers” koja je bila usmjerena na androgene i transrodne osobe.
Rheims, kojoj su šezdeset i četiri godine, i dalje snima predivne fotografije, često radi i za magazine kao što su L’Officiel, Citizen K, Tatler, Marie Claire, snimila je kampanje za poznate brendove Chanel, Lancome, Diane Von Furstenberg, a ovo proljeće donosi još jednu izložbu proslavljene fotografkinje i to u Maison Européenne de la Photographie, za koju ju čvrsto vezana.
Naime, Bettina je 1990. baš tamo izložila kolekciju fotografija koja ruši tabue – “Modern Lovers”.