Otkrili smo tajnu dugovječnosti na prirodan način

FOTO: Igor Šoban/Pixsell FOTO: Igor Šoban/Pixsell FOTO: Igor Šoban/Pixsell FOTO: Igor Šoban/Pixsell
Wellness i beauty industrija danas su izuzetno popularne, a ključ je doprijeti do šire publike i educirati ljude o važnosti prirodnih rješenja za zdravlje i ljepotu.
Vidi originalni članak

Priča o Bioandini nije samo priča o poslovnom uspjehu već i o strasti prema zdravlju, prirodi i autentičnom načinu života. Od prvih koraka na tržištu superhrane do postavljanja visokih standarda u industriji dodataka prehrani, ovaj brend postao je sinonim za kvalitetu i povezanost s autohtonim izvorima. U razgovoru s Jelenom Ferk, suvlasnicom i suosnivačicom Bioandine, saznali smo kako je Južna Amerika inspirirala poslovnu viziju, što brend čini posebnim i koje su tajne dugovječnosti iz srca Anda.

Poslovno ste često boravili u Južnoj Americi pa ste zasigurno upoznali kulturu i način življenja tamošnjeg stanovništva. Što to oni rade bolje od nas i što vas je posebno iznenadilo?
Za ovaj dio ponajviše je zaslužan moj suprug, jer ga je Južna Amerika osvojila svojom povezanošću s prirodom i životnim stilom. Tamošnji ljudi imaju izrazito poštovanje prema prirodi i tradicionalnoj medicini, što se odražava u njihovoj svakodnevnoj prehrani i brizi o zdravlju, istaknuvši ovdje njihov odgovor na sva pitanja o dugovječnosti: maca i alpaca. Posebno ga je iznenadila njihova sposobnost da žive u skladu s prirodom, koristeći sve njezine resurse na održiv način. Mislim da bismo se i mi mogli prvenstveno ugledati na njihovu autentičnost i zahvalnost za ono što imaju.

Kada ste krenuli prije sedam godina, ovo tržište bilo je još relativno novo kod nas. Koliko se promijenilo i što vaš brend čini drugačijim od drugih? Po čemu je Bioandina posebna?
Kada smo počinjali, tržište superhrane i dodataka prehrani bilo je u povojima. Danas je svijest o važnosti zdrave prehrane puno veća, a samim time i potražnja za kvalitetnim proizvodima. Bioandina se od samog početka pozicionirala kao brend koji nudi premium kvalitetu, originalnost i stručnost. Naš temelj je premium kvaliteta sastojaka autohtonog podrijetla. Upravo iz tog razloga jedini smo koji u Hrvatsku izravno dopremamo najkvalitetniju sirovinu iz dalekog Perua, izravno s Anda. Cilj nam je biti poticaj za zdraviji način života na prirodan način. Također, naša posebnost leži u izravnoj suradnji s lokalnim proizvođačima u Peruu te njihovim poznatim liječnicima koji njeguju stogodišnju tradiciju uzgoja i prerade biljaka. To nam omogućuje da osiguramo najviše standarde kvalitete i autentičnosti te pažljivi odabir sirovina i znanstveni pristup razvoju proizvoda. Nadalje, promijenilo se to da ima sve više proizvoda na tržištu i da se možda danas, više nego ikad, teže izboriti za svoje mjesto kod kupaca.

Kako biste opisali brend u tri riječi?
Prirodan, učinkovit, autentičan.

Kažu da ne treba miješati posao i obitelj, no čini se kako je Bioandina uspješno poništila tu pretpostavku. Kako je danas raditi u wellness/ beauty industriji koja uživa veliku popularnost?
Bioandina je obiteljska tvrtka od prvog dana i prati nas zdrav i smislen rast u svim smjerovima. Prvenstveno bih rekla da sam ponosna na supruga i sebe te na kompletan uspjeh Bioandine od prvih početaka do danas. Iz godine u godinu pomičemo granice. Naravno, uvijek ima izazova, ali dijeljenje strasti prema poslu i ujedno zdravom životu s obitelji je neprocjenjivo. Moram priznati da mi je često bio izazovan multitasking na nekoliko polja – majka, supruga, poduzetnica – te povezivanje svih aspekata privatnog i poslovnog života. Wellness i beauty industrija danas su izuzetno popularne, što nam daje priliku da dopremo do šire publike i educiramo ljude o važnosti prirodnih rješenja za zdravlje i ljepotu. Iako je konkurencija velika, vjerujem da se naša kvaliteta i posvećenost prepoznaju.

Krenuli ste s Macom, koja je i danas vaš najpopularniji proizvod, no kroz godine asortiman ste značajno proširili. Koje proizvode sada imate u ponudi?
Maca je i dalje naš bestseller, ali ponudu smo proširili nizom proizvoda koji pridonose zdravlju i vitalnosti. Svaki proizvod je autentičan, osmišljen s velikom pažnjom, ljubavlju i predanošću prema suvremenim potrošačkim zahtjevima i potrebama te, najvažnije, proizveden prema autohtonoj andskoj recepturi. Osim triju vrsta Mace (crvena, premium mix i crna), nudimo i najjači prirodni vitamin C – Camu Camu, Moringu, Mačju kandžu, B-Biotics i B-Dynamic. Trenutno u ponudi imamo ukupno osam premium dodataka prehrani.


„Najveći mit je da su superhrana i dodaci prehrani zamjena za zdravu prehranu. Oni su dodatak, a ne zamjena.“

Koje proizvode iz vlastite linije najčešće koristite i na koji način ih kombinirate u svakodnevnom životu?
Osobno ne mogu zamisliti dan bez Camu Camu i Premium Mix Mace, koje koristim za imunitet, hormonalni balans, energiju i vitalnost. Camu Camu, kao prirodni vitamin C, koristimo svi u obitelji – od mojih roditelja do moje djece – jer je 100 % prirodan. Premium Mix Maca pomaže mi kod ženskih i hormonskih tegoba tijekom onih divnih dana u mjesecu, koji ponekad znaju biti vrlo izazovni.

Koji je najveći mit o superhrani i dodacima prehrani na koji najčešće nailazite, a voljeli biste ga razbiti?
Najveći mit je da su superhrana i dodaci prehrani zamjena za zdravu prehranu. Oni su dodatak, a ne zamjena. Važno je imati uravnoteženu prehranu, redovitu tjelesnu aktivnost i zdrav stil života, a superhrana i dodaci prehrani mogu pomoći u cijelom procesu. Od velikog je značaja svakako podrijetlo i sastav proizvoda. Nije svejedno što se nalazi u proizvodu. Često smo nailazili na informaciju da je svaka maca dobra maca. Nikako se ne bih složila s time. Za njezino djelovanje i najbolju iskoristivost vrlo su važni uvjeti i podneblje u kojima biljka raste. Naši proizvodi napravljeni su od najkvalitetnijih ekstrakata biljaka iz peruanskih Anda i Amazone, zbog čega možemo jamčiti izvornost i najbolju kvalitetu proizvoda kod kojih su očuvani svi nutrijenti i bioaktivne tvari.

I za kraj, osmisliti novi proizvod koji još ne postoji na tržištu – što bi to bilo i zašto?
Općenito sam mišljenja da ne postoji čarobna formula. U posljednje vrijeme izraz „longevity“ postaje sve popularniji, a sve više proizvoda razvija se u tom smjeru. Smatram da su najvažniji kvaliteta i podrijetlo sastojaka, ali i način života. Ako bih pomno ciljala, to bi bio razvoj personaliziranih „longevity“ dodataka prehrani, baziranih na najjačim autohtonim biljkama, uz dodatak trenutno najjačih sirovina za očuvanje mladosti i ljepote iznutra.

Sadržaj nastao u suradnji s Bioandinom.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".