Žena - zmaj M•A•C kozmetike

FOTO: Getty/Guliver FOTO: 1. FOTO: 2. FOTO: 3. FOTO: 4. FOTO: 5. FOTO: 6.
Znate li kakva pozitivna energija i koliko zabave stoji iza Ruby Wooa? U M•A•C ćete se zaljubiti još više kad čujete što nam je rekla njihova cool šefica Karen Buglisi Weiler.
Vidi originalni članak

Koliko puta ste ušetali u predivan zagrebački M•A•C i napravili nekoliko swatcheva po ruci, vjerojatno i kupili kakav proizvod? Neupitno, njihova kozmetika jedna je od najboljih na svijetu. Iza nje stoje godine vrlo kreativna rada energičnog tima. Osim M•A•C-ovih fantastičnih vizažista i kreativnog direktora Jamesa Gagera, cijeli tim “u backstageu” je onaj koji vas svake sezone iznovatjera da se zaljubite u brend. Predvodi ih Karen Buglisi Weiler, M•A•C-ova globalna predsjednica, make-up fanatik i prije svega “žena-zmaj”. S njom smo imali priliku sjesti u Berlinu u sklopu V.I.P. globalnih prezentacija trendova za jesen/zimu i saznati više o tome zašto je M•A•C jedan od top make-up brendova na svijetu...

Karen je u beauty industriju ušla vrlo mlada, radeći kao prodavačica Revlonova brenda “Charlie”, gdje je naučila što make-up može učiniti za ženu. U prodaji je odrasla, prošla različite pozicije unutar brenda, a 1998., kad je Estee Lauder kupio M•A•C, dobila je priliku raditi u brendu.

“Svi žele biti potpredsjednici i predsjednici odmah, ali dulji put i učenje vrlo su važni. Morate vjerovati u sebe i imati samopouzdanja, jer ako vi nećete, neće ni nitko drugi. U karijeri se svima događa pad, ali bitno je ustati i reći: ‘Danas ću osvojiti svijet.’ Jučer je jučer, danas je danas. Težak rad i odlučnost doveli su me tu gdje jesam”, podijelila je s nama Karen koja o M•A•C-u priča sa strašću i ponosom. Naime, od njezina dolaska razvili su posao u 110 zemalja, imaju više od 20.000 vizažista, više od 6000 evenata i 90 kolekcija godišnje.

“Vjerujem da posao radimo bolje od svih. Ono za što smo se zalagali ‘98., za to se zalažemo i danas. Iznimno sam ponosna na sve koji rade u M•A•C-u, vjeruju u brend, entuzijastični su i pasionirani kao i prvoga dana. Ponosna sam na naše umjetnike koji nas kreativno prezentiraju po svijetu, kao i na činjenicu da smo Viva Glam suradnjama skupili više od 400 milijuna dolara i čvrsto vjerujemo da ćemo zaustaviti širenje AIDS-a za naših života”.

Kaže kako je internet najviše promijenio tržište jer sada svi mogu postati brend. Društvene mreže naglašava kao bitnu komponentu posla jer su tu novi influenceri.

“Nadam se da zvijezde društvenih medija pričaju o M•A•C-u (smijeh)! Dok god vas možemo svake godine iznova zaintrigirati, vjerujemo da ćemo ostati dio novog vokabulara. A nadamo se i da im pružamo dovoljno interesantna materijala!”

Zanimalo nas je kako biraju suradnje celebrityja. Kaže da inspiracija dolazi odasvud.

“Ariana ima vjerojatno milijarde pratitelja i može ih uputiti na važnost Viva Glama, s druge strane sa Zacom Posenom radimo otkad je bio dijete i ta suradnja bila nam je prirodna... U kolovozu dolaze Trollzi, i to je taj nevini trenutak iz djetinjstva koji želimo da zadržite – čista zabava! Želimo da se pitate što ćemo vam pokazati sljedeće. Želimo vas iznenaditi, zabaviti i inspirirati!”

Karen je prije svega nasmijana, topla i, kao i mi, opsjednuta make-upom. Nije trebalo tražiti dvaput da nam otvori svoju kozmetičku torbicu!

“Ove proizvode trenutačno isprobavam. Nedavno nam je izišla Vibe Tribe kolekcija koju ćete obožavati! Pogledajte ove boje! Baš su za onaj osunčani look, da se osjećate poput Pamele Anderson kad trči po plaži u Baywatchu! Ali, prije svega, morate imati Haute & Naughty maskaru; s jedne strane je za dnevni look, a kada želite onaj va-va-voom, samo odaberete vamp četkicu. Obavezni su i Retro Matte tekući ruževi koji ostaju na usnama cijelu noć. Zar ste mislili da ja ne volim make-up?” smije se.

Jedva smo se usudili pitati koliko joj je zbog sve te šminke težak kovčeg, kad je Karen otkrila da joj je drugi talent putovanje s malo prtljage i da će u drugom životu možda ljude učiti kako putovati samo s ručnom prtljagom. Sretna i nasmijana šefica, divota! No što kada joj se neki proizvod ne svidi? Jednostavno uzme drugi!

“Baš to je ljepota M•A•C-a, imamo ponešto za svakoga. U stvaranje proizvoda ne ulazim, ostavljam to timu stručnjaka”.

Zašto je M•A•C uvijek povezan s crnom bojom?

“To nam je dress code, uvijek je bio i uvijek će biti. Jer u crnom svi izgledaju najbolje. No razmislite i o ovome: što bolje ističe make-up od crne?”

I zaista, njezin fantastičan smokey eye i odvažne crvene usne uz crni komplet izgledaju poput nakita.

Proizvode pogledajte u galeriji

1. PALETA SJENILA Vibe Tribe Eye Shadow x 4 Palette “Wild Horses”, 363 kn

2. SJAJNI PUDER Vibe Tribe Gleamtones Powder “Dunes at Dusk”, 267 kn

3. RUMENILO Vibe Tribe Powder Blush “Modern Mandarin”, 211 kn

4. RUŽ Vibe Tribe Lipstick “Pure Vanity”, 167 kn

5. RUŽ Vibe Tribe Lipstick “Painted Sunset”, 167 kn

6. MASKARA Haute & Naughty Mascara “Too Black Lash”, 182,90 kn, sve M•A•C (M•A•C)

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".