Vlasnici najpoznatijih zagrebačkih salona otkrili su nam kako će izgledati tretmani nakon karantene

Na tretmane kakve znamo možemo, barem privremeno, zaboraviti, no vlasnici su se pobrinuli da i klijenti i zaposlenici budu sigurni kad se saloni otvore 4. svibnja
Vidi originalni članak

Frizerski i kozmetički saloni otvaraju se 4.svibnja, a pripreme za taj dan, kojeg su mnogi s nestrpljenjem iščekivali, u punom su jeku. Razgovarali smo s vlasnicima najpopularnijih zagrebačkih frizerskih i kozmetičkih salona koji su nam otkrili kako će izgledati tretmani i koje sve mjere poduzimaju. 

Evelin Benković iz frizerskog salona Evelin rekla je da pripreme nisu nimalo lake, a očekuju ih ogromne promjene u organizaciji posla:

- Većim će salonima biti jako teško posložiti tim, smjene, količinu klijenata... Svaki klijent mora nositi masku, površine se moraju dezinficirati, kao i stolci i radna mjesta. Kolege u Njemačkoj moraju nositi zaštitna odijela, nadam se da to kod nas neće biti slučaj. Količina klijenata ovisi o veličini salona i broju zaposlenih jer nema smisla ograničavati broj na dva klijenta, ako je riječ o velikom salonu. Mi smo, kao tim, već sve razradili i osmislili način narudžbi tako da klijenti ne čekaju dugo. Reorganizirat ćemo radno vrijeme, a osobno će mi najviše nedostajati zagrljaji i prisni razgovori. Sve su to nekako sitnice, samo da se vratimo u normalu, iako mislim da ništa više neće biti isto. 

Evelin je dodala da će timovi raditi odvojeno, arukavice, maske, viziri, dezinfekcija, razmak između klijenata, jednokrani ručnici, mantili i dezinfekcija pribora posebnim sterilizatorima, kao i dezinfekcija prostora i radnih površina su obavezni.

Ivana Kovačić, vlasnica salona Manos, kaže da oduvijek brinu o sigurnosti i zdravlja klijenata i zaposlenika:

- Ubuduće nastavljamo samo profesionalno i i kvalitetno s tretmanima manikure i pedikure. Veselimo se otvaranju salona 4.5. i pridržavat ćemo se svih mjera Kriznog stožera. Broj klijenatica u salonu će biti ograničen, svaka klijentica već pri ulazu mora imati zaštitnu masku i obvezno će morati dezinficirati ruke.  Strogo ćemo se pridržavati razmaka od 2 metra uz mogućnost korištenja zaštitnih barijera od pleksiglasa ako bude potrebno. Imamo vrlo zahvalan radni prostor te će svaka klijentica imati svoju prostoriju za sebe. Sve Manos djelatnice radit će sa zaštitnim maskama uz vizire kao dodatnu zaštitu te naravno neizostavnim rukavicama.Sav pribor i alat s kojim radimo je steriliziran te kroz svaki pojedini tretman još nekoliko puta dezinficiramo kožu ruku i stopala. Kao i do sada, za dezinfekciju kroz tretmane koristimo samo najviše standarde dezifekcijskih sredstava. Dezinficirat ćemo svaku radnu površinu i radni prostor nakon svakog klijenta, dok ćemo dezinfekciju podova i ostalih površina vršiti dva puta u radnom danu. Svi dezifekcijski proizvodi su certificirani i u skladu s najvišim svjetskim standardima, te u skladu s propisima Republike Hrvatske. Bez obzira na stroge mjere zaštite, jedva čekamo otvaranje salona jer uz ovakve mjere zaštite nemamo straha od zaraze. 

Ivan Pervan iz Pervan Hair Salona rekao je da pomno prate upute nadležnih i pripremaju prostor i sve potrebno za početak rada:

- Noviteti će biti, vjerujem kao i kod svih salona, drugačiji pristup rada, jednokratni pribor poput ručnika, zaštitnih ogrtača, kao i korištenje zaštitne opreme poput maske za lice, vizira te pojačana dezinfekcija pribora i prostora. Već neko vrijeme razrađujemo način kako bi bilo najbolje držati neki optimalan vremenski razmak od klijenta do klijenta, a vjerujem da ćemo uspjeti zadovoljiti sve potrebe i pritom biti odgovorni prema sebi i prema drugima. Otvorena je lista za predbilježbe, ona se popunjava, a prema njoj će se raditi narudžbe, ovisno o tome koju uslugu pojedini klijent treba. 

Arijanu Barić, vlasnicu frizerskog salona "Vikler i ruž", taman smo s upitom zatekli u salonu gdje imaju radove i pripremaju se za otvaranje:

- Veselimo se ponovnom susretu s klijenticama. U cijelom prostoru imat ćemo raspoređene pokretne paravane od pleksiglasa što znači da ćemo se moći maksimalno prilagoditi potrebama. Mi smo u povoljnoj situaciji jer imamo salon od 200 kvadratnih metara, što nam daje mogućnost da i s 10 klijentica odjednom u salonu možemo ispoštovati propisanu distancu. Od zaštitne opreme koristit ćemo kirurške maske jer su definitivno najbolja zaštita, a nosit će ih djelatnici i klijenti. U salonu se oduvijek držimo visokih higijenskih standarda što znači da ćemo i dalje nastaviti redovito dezinficirati četke, iskuhavati ručnike, a od sada će dezinfekcijsko sredstvo za ruke biti na ulazu u salon za sve klijente i na svakom radnom mjestu za djelatnike. 

Vikler i ruž je walk in salon bez narudžbi, a tako će i ostati. Jedina razlika bit će u tome što će, od sada, žene morati čekati svoj red ispred salona, ali će se i dalje truditi da čekanja budu minimalna, na što su klijenti i navikli:

- Držat ćemo se svih naputaka Kriznog stožera. Cijela ova situacija zatvaranja salona potaknula nas je da, kao tim, kreativno promišljamo i nađemo nova poslovna rješenja. U doba najstrožih mjera otvorili smo web shop kako bismo mogli pružiti uslugu dostave na kućni prag custom made profesionalnih boja za kosu i cijele profesionalne njege, na koju su naše klijentice navikle. To se pokazalo kao dobra odluka jer su nam se mnoge klijentice iz cijele Hrvatske javile i zahvalile na našoj "prvoj pomoći". Budući da još uvijek nećemo moći raditi punim kapacitetom, i dalje nastavljamo primati online narudžbe profesionalnih boja i preparata za kosu jer želimo olakšati ovu situaciju svima koji trenutno nisu u mogućnosti doći u naš salon. 

Nikolina Barać iz Artis studija kaže da su pripreme za otvaranje salona u punom jeku, a to podrazumijeva svakodnevnu komunikaciju s timom kako bi prošli sve moguće situacije u salonu i pripremili se za nove mjere. 

- Što se tiče noviteta, svakako će na prvom mjestu biti pojačana dezinfekcija, a to znači da će se pri samom ulasku u salon klijent moći poslužiti dezinfekcijskim sredstvom, jednokratnim rukavicama te maskom za lice ili ako ima svoje da se zaštiti, a sve više od toga čekamo da nam nadležne službe propišu. Trebat će nam svima puno strpljenja i razumijevanja za novu situaciju, a to će također iziskivati i točnost dolazaka na termin. Za sada, koliko znamo, neće smjeti biti više od dva klijenta u prostoru s dva frizera, što nas u konačnici dovodi do toga da dnevno nećemo biti u mogućnosti ispuniti svoj maksimalni kapacitet primanja klijenta i zato će biti jako važno da se svi međusobno poštujemo te da se klijenti, koji nisu u mogućnosti doći na svoj termin, jave i otkažu ga 24h ranije kako bi netko drugi mogao doći na red.

Što se tiče narudžbi, postoji lista čekanja, a Nikolina vjeruje da će najveća promjena biti kod muškaraca koji bi prije samo došli s rečenicom "Daj me ubaci, pa za mene ti treba 15 minuta". 

- Toga, nažalost, više neće biti, kao niti čekaonice u salonu, jer se ostale mušterije neće smjeti zadržavati u prostoru. Tretmani nakon karantene će izgledati potpuno jednako kao i do sada, osim što će nam trebati svima vrijeme da se malo priviknemo na novosti. Razmišljamo i o tome koliko će biti praktičan ili ne praktičan rad sa maskama na licu klijenta te hoće li klijenti opet moći popiti kavu za vrijeme tretmana ili pojesti ručak ako su vrijeme pauze iskoristili za odlazak u salon. 

Marina Ivanković iz frizerskog salona Frida rekla je da je u izradi interni pravilnik za zaposlene i za klijente kako se odgovorno ponašati u salonu: 

- Želimo maksmimalno zaštititi klijente i nas same pa ćemo koristiti svu potrebnu zaštitu prema uputama, za sada pratimo ostale zemlje koje su već započele s radom pa vjerujemo da će iste modele primjeniti i kod nas - dezinfekcija ruku, cipela i stavljanje maske uz pitanje jesu li bili u kontaktu sa zaraženim osobama i imaju neke simptome. Zaposlenici moraju imati radnu odjeću i obuću, kao i do sada. Zaposlenici će se truditi biti što dalje udaljeni od klijenta, a dok traje neki proces, pokušati biti što više iza leđa, koliko god to rad dopušta. Dezinfekcija alata uvijek je bila obvezna pa se tu neće ništa mijenjati, a dodatno će se dezinficirati radna mjesta i frizerski glavoperi, kao i cijele prostorije salona koje će se više provjetravati. 

Marina je dodala da će se klijenti naručivati isključivo preko telefona i društvenih mreža, a pratnje u salonu više nisu dozvoljene: 

Broj klijenata u salonu ovisi o odluci Stožera i tu se nadamo da će biti razumni jer rad na samo dva klijenta na 100 kvadratnih metara, koliko je naš salon je moguć, ali podosta neisplativ. U pitanje se dovodi i cijena usluga koju mi zasad nećemo mijenjati... Nadamo se da ćemo veći prihod uprihoditi manjim davanjima, što također očekujemo od naše Vlade da predloži mjere i pomogne s troškovne strane. Zdravlje je svakako na prvom mjestu, ali kada se donese prvi higijenski pravilnik, treba se pozabaviti ovim ekonomskim! Vjerujemo da će se promijeniti potražnja za nekim uslugama, odnosno da će porasti potražnja za fen frizurama, uslugama bojanja i šišanja, dok će se friziranje i njega kose zasigurno smanjiti. Uvodimo i pisani prijedlog za svakog klijenta kako održavati frizuru kod kuće, uz napomene koje će olakšati period do sljedeće posjete frizerskom salonu jer, pretpostavljamo, da će se uz smanjene kapacitete, trebati duže čekati na termin. Započeli smo s popisom klijenata i lista je jako dugačka. 

Iz kozmetičkog salona Tvornica noktiju rekli su da im je glavni i jedini cilj u potpunosti zaštiti sve klijentice koje će dolaziti i boraviti u salonu, kao i zaposlenice:

- Pripreme za otvaranje salona zadnjih nekoliko tjedana su intenzivne. Noviteta je nekoliko i bit će ih još, osobito po pitanju načina rada, no za to čekamo detaljne upute Kriznog stožera. Tvornica Noktiju je za sada osigurala sve logično što će koristiti u zaštiti klijenata i djelatnica. Prvenstveno, osigurali smo pregrade koje će stajati na stolovima te štititi klijentice i djelatnice tijekom samog tretmana. Naše će zaposlenice kao i do sada nositi zaštitne maske za lice te rukavice, dok će po novom će i klijentice morati nositi maske - tijekom cijelog boravka u salonu. Osoblje na recepciji biti će zaštićeno s vizirima i rukavicama, a naravno, bit će i određena udaljenost recepcije od klijentica. Djelatnice koje rade nokte će također nositi posebne uniforme koje će ih dodatno zaštiti.

Dodali su da će se salon kod promjene smjena, odnosno jednom dnevno, kompletno čistiti i dezinficirati posebnim sredstvima. Također, osigurali su i dezinfekciju od strane profesionalnih pružatelje te usluge jednom tjedno. 

- Ulaz bez vlastite zaštite maske neće biti moguć, a prilikom ulaska obvezna je dezinfekcija ruku. Također, neće više biti moguće dolaziti s pratnjom te je zadržavanje u salonu dok tretman nije u tijeku zabranjeno. S obzirom na to da radimo po walk in principu, odnosno bez naručivanja, očekujemo gužvu pa će biti potrebno raditi promjene u radnom vremenu, no za takve odluke čekamo daljnje upute Kriznog stožera. Za sada smo napravili sve od sebe kako bismo zaštitili sve kada krenemo raditi. Smatramo da su mjere koje smo poduzeli i koje ćemo provoditi dovoljne te da nema mjesta strahu od zaraze. Primamo puno poruka i upita o početku rada od klijentica koje jedva čekaju doći u salon te se zbog toga još više veselimo ponovnom početku rada i stvaranju novih prekrasnih noktiju, rekli su iz Tvornice noktiju. 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".