Blagdani su pred vratima, a tako i planovi za kupovinu poklona, koje smo ove godine odlučili kupiti unaprijed kako bismo izbjegli stres i gužve. Naravno, opcija je mnogo, no ono što je uvijek u trendu jesu viralni hitovi koje ćemo rado vidjeti ispod božićnog drvca, ovo su naši favoriti.
Brend koji je osvojio društvene mreže
Kada bismo trebali izdvojiti jedan proizvod koji je obilježio godinu na izmaku, onda je to cushion foundation korejskog brenda TirTir, koji je svojom jednostavnom primjenom i kompaktnim pakiranjem jednostavno osvojio društvene mreže i ubrzo postao bestseller. A potom su se od ovog brenda pojavila još dva proizvoda – Glide & Hide korektor 2in1 i Mask Fit Red tekući puder, koji su osvojili formulom i kvalitetom, uz dugotrajnost do 72 sata te pružaju prirodan izgled uz satenski sjaj i prozračnu teksturu.
Kako bi make- up bio dugotrajan, ključan je dobar fiksator, a onaj koji je pokorio društvene mreže svakako je L'Oréal Paris Infaillible 3-Second sprej za setiranje šminke. Tajna je za postojanu šminku koja traje do 36 sati. Lagan tekstura za blistav i svjež izgled, pogodan za sve tipove kože, postao je must have svake kozmetičke torbice.
Blistava koža
Za sve ljubitelje sjaja i blistavog tena, kao podlogu prije pudera stavljamo tekući highlighter, odnosno trend !t up Bronzing Drops tekući bronzer s peptidima. Zahvaljujući nježnim, svjetlucavim pigmentima koji odražavaju svjetlost, posvjetljuje lice i svugdje gdje ga nanesete ostavit će blistavi finiš. Omogućuje vam naglasiti prirodne crte lica poput jagodičnih kostiju, nosa ili mjesta ispod obrva. Lako će se uklopiti u svakodnevnu make- up rutinu, a mogu se kombinirati i s drugim proizvodima, a idealan je za sve koji žele zadržati preplanuli ten tijekom cijele godine.
Za savršen make- up
Osim dobre podloge, baza make- upa su i proizvodi koji će koži dati blistavost i zdrav izgled, a za to su idealni tekuće rumenilo i bronzer koji će naglasiti crte lica. S trend !t up Matte kremom lako ćete konturirati lice. Mekani aplikator omogućava jednostavno i precizno nanošenje kreme. Kremasta tekstura smeđe boje lako se razmazuje i trenutno naglašava konture lica, a zahvaljujući praktičnom aplikatoru i pakiranju, idealna je za popravke u svakom trenu te se sjajno nadopunjuje s trend !t up Matte 220 tekućim rumenilom i Glow Cream highlighterom za blistav izgled kože.
Korejska kozmetika je apsolutni hit
Da je korejska kozmetika preplavila društvene mreže i police trgovina nije tajna, a osim vrhunske kozmetike, jednako popularan je i skincare. Kada govorimo o njezi kože, favorit je svakako brend Beauty of Joseon, odnosno njihova krema za lice sa zaštitnim faktorom Relief Sun: riža + probiotici, SPF 50+ PA ++++. Sastojci poput ekstrakta riže i probiotika dobivenih fermentacijom žitarica hidratiziraju i njeguju kožu.
Frizura kao iz salona
Gadgeti za kosu još su jedan hit s društvenih mreža u koji se isplati uložiti, osobito kada u jednom uređaju imamo proizvod koji istovremeno suši i oblikuje kosu, imamo dobitnu kombinaciju. Remington Coconut Smooth Hot Air Styler vašoj kosi pruža izgled kao iz salona, a s jednim proizvodom kosi možete podariti dodatni volumen ili kreirati besprijekorno ravnu kosu koja će biti mekana i glatka. Još jedna posebnost ovog proizvoda je što kod svakog poteza ispušta mikroregenerator za zdravi sjaj kose.
Giving Friday – priprema za blagdane
I ove godine, dm donosi Crni petak na drugačiji način. Giving Friday nije lov na popuste i impulzivnu kupovinu, već poziv da kupujemo pametno i odaberemo samo ono što nam je potrebno, ali na vrijeme, bez stresa i gužve. Posebnost Giving Fridaya je što će dm donirati 5 % ukupnog prometa ostvarenog na taj dan u dm trgovinama i dm online shopu. Donacija je ove godine namijenjena centrima u Karlovcu i Puli za pomoć djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi i s problemima u ponašanju, a koji se susreću s raznim životnim poteškoćama poput obiteljskog ili vršnjačkog nasilja, depresije te anksioznosti. Tako se Giving Friday pretvara i u dan dobrih djela, jer upravo je to prava čarolija blagdanskog razdoblja.
Sadržaj nastao u suradnji s dm-om.