TikTok je još jednom napravio svoju "čaroliju" i jedan kozmetički proizvod lansirao među viralne trendove. Ovog se puta radi o proizvodu za kosu za kojeg kažu da, nakon samog jednog nanošenja, obnavlja oštećene vrhove. Riječ je o proizvodu brenda Coco and Eve, Bond Building Pre-shampoo Treatment koji je dostupan i za narudžbu u Hrvatsku, a mnoge ga tiktokerice hvale.
Tako je jedna koristnica TikToka pokazala kako joj je proizvod pomoga kosi nakon previše blajhanja. Usporedila je kosu prije i poslije kućnog tretmana i to opisala kao "najveću transformaciju kose" nakon samo dva nanošenja.
@lailapaul7 Let’s refresh this bleached blonde with @coco_and_eve pre-shampoo bond builder, I've been using it for weeks now and my hair is feeling so much healthier and I've noticed far less breakage. #CocoBondRepair #cocoandeve ♬ love nwantinti (ah ah ah) - CKay
Proizvod smo pronašli na Cult Beautyju koji dostavlja u Hrvatsku, a cijena mu je 25,99 eura. Opisuju ga kao proizvod koji pomaže kemijski tretiranim vlasima jer klinički dokazano smanjuje lomljenje kose. Djeluje na obnovu oštećene kose, i to od korijena do vrhova. Sadrži kompleks ulja kokosa i avokada te zaštitna ulja koja pružaju mekšu, glađu i zdraviju kosu.
Proizvod se koristi tako da se nanese po dužini vlasi, od korijena do vrhova i ostavi se u kosi barem 10 minuta. Slijedi ispiranje i klasično pranje, a da bi rezultati bili još bolji, u rutinu njege kose možete dodati i masku za kosu.
@channonmooney the biggest hair transformation using @coco_and_eve bond building pre-shampoo treatment 👩🏼🦳 #cocoandeve #CocoBondRepair #cocoandevepartner #hairtok #silverhair ♬ Funk Rave - Don´t Let Me Down 140 Bpm - kirtap
Brend izričito ne spominje koliko često se proizvod treba koristiti, jedna je tiktokerica rekla kako ga koristi na tjednoj razini, a razliku je primijetila već nakon jedne upotrebe. Drugi su korisnici potvrdili kako je proizvod "transfomirao" njihovu kosu nakon samo nekoliko korištenja, učinivši je nevjerojatno mekanom i sjajnom. Prije nego je predstavljen, postojala je i lista čekanja za proizvod s više od 20 tisuća ljudi pa je vjerojatno riječ o jednom od onih TikTok hitova koji će se rasprodati za čas, piše InStyle.