Svaka sezona donosi nam trendove u bojama, ove godine to su divni tonovi koji opisuju stilsku pozitivu. Od pastelno roze do jarke tirkizne i neodoljive koraljne, ovo su boje koje ćemo ove sezone obožavati. Kozmetički brendovi pripremili su nas na divnu inspiraciju i referiraju se na modne i ulične stilove.
Proljeće je vrijeme raskošnih vrtova, pa inspiracija dolazi i iz prirode – pogledajte cvijeće i bukete, sve će vam biti jasno. Među trendovima su i suptilne varijante, za one koje ne žele da se lak jako ističe, već da blago prati modni stil. Lak je modni element koji se nastavlja na odijevanje, odnosno dio je kulise, stilskog okvira. Možemo ga koristiti kao koloristički akcent, naročito ako nosimo vječito elegantnu crnu (a to volimo i u toplim danima, jer ponekad se jednostavno tako osjećamo) ili uklopiti u neki šareni outfit.
Igra bojama ovdje je vrlo zahvalna, nokti su točka na ‘i’ našeg stila. Bez obzira na to volite li gelirane ili klasične nijanse, proljeće je vrijeme za igru i eksperimentiranje. Ovaj trend nije od jučer, već ima impresivnu priču. Naime, povijest piše da su još Babilonci davnih dana mazali nokte, i to kanom i biljnim bojama. Nije to služilo samo lickanju kao nama danas, već je boja na noktima imala mnogo dublje značenje – otkrivala je iz koje su ljudi kaste. Zelena je bila za niži, crna za viši rang. Biljne boje koristili su za ukrašavanje tijela i noktiju, no svaki je kolorit slao određenu poduku. Slične rituale imali su i u Kini, jer su pripadnici dinastija također bojili nokte u raznim tonovima, ovisno o poziciji u društvu. Navodno je i Kleopatra voljela ovaj ritual, za što je koristila – kanu.
U novije doba ovaj trend postaje biznis, kao i sve grane beauty industrije. Naime, poslovna žena Mary E. Cobb u SAD-u je otvorila salon za nokte – bilo je to 1878. godine. Time ovaj tretman postaje dostupan svim ženama, bez obzira na status. Naravno, nije joj palo na pamet da je time pokrenula megarevoluciju u kojoj uživamo i danas. Sljedeća važna etapa počinje 1911. godine, kad brend Cutex predstavlja tekućinu za omekšavanje zanoktica, još jedan proizvod koji obožavamo i danas. Kemičar zadužen za kompaniju, Northam Warren, ubrzo je u liniju dodao proziran lak, a onda i onaj ružičasti. Naime, primijetio je da lakiranje posebno vole Parižanke te se sve više posvetio tom proizvodu. Nadalje se lak razvijao zahvaljujući automobilskoj industriji, odnosno laku za karoseriju. Ulaskom u dvadesete godine prošloga stoljeća vizažistica Michelle Menard popularizirala je sjajni lak među mladom generacijom koja je obožavala izlaske. Ipak, najveću podršku ovoj sceni daje opet kompanija Cutex, i to 1928. godine kad su kreirali formulu za kućno skidanje laka – ono što danas poznajemo kao aceton.
Naime, do tada su žene morale ići u salone na lakiranje noktiju. Time je uveden još jedan kućni ritual. Sljedeća bitna stavka u razvoju i “životu” laka za nokte je izum gelirane teksture. I sve to zahvaljujući jednom inovativnom zubaru. Naime, 1957. godine Frederick Slack slomio je nokat dok je popravljao zube pacijentu pa si ga je uredio uz pomoć aluminijske folije i zubnog akrila. Ova je improvizacija bila toliko uvjerljiva da je uskoro patentirao ovaj projekt. Danas tako poznajemo kao akrilne nokte. Među silnim bojama ističe se i francuska manikura, koju je tijekom 70-ih osmislio vizažist Jeff Pink, osnivač kompanije Orly. Naime, trebala mu je diskretna manikura koju ne treba mijenjati na manekenkama. Za sve ostale dane tu su neodoljivo sjajne boje.
Najljepše nijanse koje možete isprobati u novoj sezoni, potražite u galeriji