Svakih 30 sekundi se proda jedna bočica ovog kultnog parfema - jeste li ga isprobali?

Chanel No. 5 nastao je prije 100 godina, a njegova kvaliteta postojana je i danas
Vidi originalni članak

Možda se neće svidjeti svima, ali vjeruje se, da kad je riječ o beauty svijetu, postoji jedan parfem koji baš svi trebaju isprobati - Chanel No.5. Popularnost ovog kultnog parfema nije se dogodila tijekom noći, a nastao je prije gotovo 100 godina, 1921. Za njega je zaslužna Gabrielle Coco Chanel, genijalka čija je modna filozofija jednako važna danas, kao i prije stotinjak godina.

U to su vrijeme iz Chanela željeli ženama ponuditi netipični miris, sastavljen tek od jedne ili dvije jednostavne note, a ne cvjetni miris. I priča iza imena je posebna; umjesto poetičnih imena, odabrali su imenu dodati brojku pet. Coco Chanel bila je jako zainteresirana za znakove i simbole pa je svaku novu kolekciju predstavljala i na specifične datume, obično bi to bili 5. veljače ili 5. kolovoza

Nastali miris postao je najznačaniji parfem na svijetu - to je bio trenutačni uspjeh koji je preživio sve do danas, kad se diljem svijeta svakih 30 sekundi proda jedna bočica Chanel No. 5. S vremenom, parfem je postao omiljen odabir brojnih celebrity dama poput Marilyn Monroe, Victorije Beckham, Rosie Huntingon-Whiteley, Eve Mendes, Nicole Kidman, Jessice Albe, Claudie Schiffer i Celine Dion...

Osim što ima veliku skupinu obožavateljica, Chanel je tijekom godina uspio zadržati kvalitetu parfema, a ono što je bilo zamišljeno i nastalo kao jedinstveni miris, sad je kolekcija parfema - tu su originalni Chanel No. 5, zatim Chanel No. 5 Eau de Parfum, Chanel No. 5 Première, Chanel No. 5 L'Eau de Toilette, koji je nešto lakši od originala, piše WhoWhatWear

Inače, kako smo pisali povodom 100. godišnjice "Petice", bio je to prvi parfem koji je nosio ime nekog modnog dizajnera. Na svakoj je bočici bilo ime Gabrielle Coco Chanel, što je za to vrijeme bila revolucija. Uloga mirisa nastavljala se na njezine vizije u vezi s odijevanjem, a to je oslobađanje od svih ograničenja na koje žena nailazi u društvu, na slobodu uma i načina života te osobnost u svakom smislu.

Coco je poželjela apstraktan miris jer su parfemi tada bili drugačiji, moglo bi ih se opisati kao očite. Isticao se tek jedan cvijet i bilo su vrlo jednostavni. Tako su žene najčešće nosile miris jasmina, ljubičice ili ruže, a Gabrielle je poželjela nešto drugačije, a tad je posao izvrsno odradio Ernest Beaux, parfumerski majstor poznat po slavnom angažmanu.  

Kako smo ranije pisali, osmislio je kreativnu kompoziciju s aldehidima, a ideju je pronašao na hladnoći sjeverne Rusije, gdje je neko vrijeme taj majstor parfema rusko-francuskog podrijetla boravio. Htio je ‘uloviti’ svježinu ledenog zraka, čistoću nota i kreativnost ženstvenog buketa i naravno, aldehida. Koristio ih je tako da su njihove molekule pojačale samu esenciju i karakter cvjetnih elemenata. Trebalo mu je za finiširanje formule tek nekoliko mjeseci, krajem ljeta i početkom jeseni 1920. godine.

Osvojila nas je simpatičnošću i stilom: 'Ako mi je nešto od trendova zanimljivo, to nosim, ali inače ih ne pratim'
Praktično, a jako chic: Od jednostavnih komada napravila je stajling koji nas je odmah oduševio
Izgleda luksuzno i stvara dimenziju: Isprobajte boju koju frizeri ističu kao jednu od najpoželjnijih

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".