Prada dolazi u beauty svijet: Luksuzni modni brend lansirat će liniju kozmetike i skincare proizvoda

Surađujući s L'Oréalom, vlasnikom licence za ljepotu brenda, Prada se nastojala odmaknuti od konvencionalnih normi ljepote i stvoriti proizvode koji naglašavaju dobrobit i njegu.
Vidi originalni članak

Prada, renomirani luksuzni modni brend, kreće u beauty svijet lansirajući liniju kozmetike i proizvoda za njegu kože 1. kolovoza. Miuccia Prada i Raf Simons, kokreativni direktori Prade, izrazili su svoju viziju ljepote, naglašavajući važnost predstavljanja individualnost, sloboda i samopouzdanje.

Surađujući s L'Oréalom, vlasnikom licence za ljepotu brenda, Prada se nastojala odmaknuti od konvencionalnih normi ljepote i stvoriti proizvode koji naglašavaju dobrobit i njegu. Cyril Chapuy, predsjednik L'Oréal Luxea, pozdravio je ovaj potez kao značajan korak za brend sa sjedištem u Milanu, nakon uspješnog lansiranja Prada Paradoxea, koji je prošle godine doveo do vodstva brenda u ženskim mirisima.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Prada (@prada)

“Što danas znači ljepota? Ovo je pitanje bilo u središtu naše suradnje s L’Oréalom,” rekli su Miuccia Prada i Raf Simons za WWD. “Napuštajući sve klišeje prošlosti, vjerujemo da je ljepota danas prikaz nečije osobnosti, slobode i samopouzdanja.”

Lansiranje će se u početku održati na službenim stranicama Prade, prada-beauty.com i prada.com. Potom će proizvodi biti dostupni u Harrods i Selfridges u Londonu 18. kolovoza, nakon čega će uslijediti Douglas u Münchenu, Frankfurtu i Dusseldorfu u Njemačkoj te Rinascente u Rimu u listopadu. Cijene će se kretati od 45 eura za ruževe do 80 eura za sjenila i 360 eura za pudere.

Pokretanje fizičkih trgovina Prada Beauty u SAD-u planirano je za siječanj. Proizvodi će biti ekskluzivno dostupni u odabranim vrhunskim robnim kućama, trgovačkim centrima, specijaliziranim trgovinama, parfumerijama i putničkim maloprodajnim mjestima.

Pradin kreativni pristup uključivao je blisku suradnju između timova za ljepotu i modu, uključujući 27.000 printeva i tkanina iz arhive brenda. Prada Beauty odlučila je pozvati dvije vizažistice: Lynsey Alexander za šminku u stvarnom životu i Inès Marzat, odnosno Inès Alpha, za šminku u virtualnom svijetu. Blisko surađuju, kao i s Pradom i Simonsom., odabrane su kao vizažistice za brend, donoseći stvarnu i virtualnu stručnost u šminkanju za stvaranje jedinstvenih i modernih proizvoda.

Kolekcija šminke Prada Beauty uključuje šest četverobojnih paleta s hiper mat i metalik nijansama, inspiriranih kultnim printevima brenda. Vizažistice su osigurale da linija ostane poželjna, fokusirajući se na visokokvalitetne, održive formulacije bez okrutnosti pri testiranju.

Inovativna tehnologija odigrala je ključnu ulogu u stvaranju Prada Beauty proizvoda, a Inès Alpha istražuju mogućnosti digitalnog šminkanja u virtualnom svijetu. Boje šminke i nijanse pudera, razvijene uz pomoć umjetne inteligencije, dizajnirane su kako bi zadovoljile različite nijanse kože.

Linija pudera, nazvana Prada Reveal, ima tehnologiju mikrofiltara koja poboljšava izgled kože, istovremeno promičući njegu i udobnost kože. Marka također ponovno predstavlja svoju liniju za njegu kože, koja uključuje Adapto.gn Smart Technology, koja pomaže koži da se prilagodi raznim agresivnim utjecajima iz okoliša.

Maloprodajni koncept Prada Beauty ima za cilj pružiti sveobuhvatno i luksuzno iskustvo ljepote za kupce. S ovim hrabrim širenjem na šminku i njegu kože, Prada nastoji redefinirati ljepotu i dosegnuti nove visine na konkurentnom tržištu luksuzne ljepote.

Nova linija za njegu kože, koja uključuje Prada Augmented Skin The Cream, The Serum i The Cleanser & Makeup Remove, ne radi se o ispravljanju grešaka, kao tradicionalni tretmani, već ima pozitivniji pristup - adaptaciji kože.

Zgodna djevojka rado 'krade' iz muške garderobe i to joj super pristaje: Minijaturni topić spojila je s muškim sakoom
Kombinacija lijepe voditeljice je bez greške: 'Pratim trendove, ali mislim da je najbitnije igrati se s modom'
Studentice prava imaju besprijekorne ljetne outfite: 'Preko ljeta volimo nositi žive boje, a preko zime zagasitije'
 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".