Parfemi do 500 kn koje Hrvatice vole: Ovo su najpopularniji mirisi u parfumerijama po pristupačnim cijenama

Provjerili smo u Martimexu, Douglasu i u Mülleru koji su najpopularniji parfemi među Hrvatima, a da pritom a njih ne treba izdvojiti vrtoglavo visok iznos
Vidi originalni članak

Volimo dobar beauty proizvod za kojeg ne treba dati "papreni" iznos, pa je tako i s parfemima. Iako kvalitetni i dugotrajni parfemi često slove i kao jako skupi, u parfumerijama se mogu pronaći izvrsni mirisi i po pristupačnijim cijenama. Tako smo u tri domaće parfumerije, Martimexu, Douglasu i Mülleru, provjerili koje parfeme Hrvati vole, a da pritom ne koštaju više od 500 kuna.

Ako ste u potrazi za novim parfemom, bilo za sebe, bilo za dar (bliži se božićno razdoblje!), u nastavku donosimo one najpopularnije i najtraženije ove godine, a bez obzira na to kakve mirisne note preferirate, među njima ćete sigurno pronaći svojeg (novog) favorita. 

MARTIMEX

ELIE SAAB LE PARFUM LUMIERE (30 ml 433 kn)

U ovom se mirisu miješaju akordi bijelog svijeća sa suhim, drvenastim amberom koji donosi senzualnost. 10 godina nakon mirisa Le Parfum, parfumer Francis Kurkdijan odlučio je mirisu dati moderniju i svjetliju notu naglašavajući olfaktorni potpis, cvjetni buket i srce pačulija. 

FURLA AUTENTICA (50 ml 459 kn)

Boca je inspirirana torbicom modne kuće i stvara poveznicu između mode i parfumerije. U mirisi se miješaju note mandarine s malinom i kruškom, a tu je i cvijet trešnje u kombinaciji s božurom i đurđicom. U baznim se notama nalazi pačuli s mošusom i kašmirom. 

ERMANNO SCERVINO CAPSULE COLLECTION – ROCK FOR WOMAN (50 ml 456 kn)

Ovaj miris opisuju kao kreaciju s rock&roll dodirom. Radi se o svježem mirisu s citrusnim naglascima bergamota i mandarine, s dodatkom dature i frezije. Tu su i drvenaste note kojima su dodane meke nijanse vanilije. Parfem pripada papratno-orijentalnoj mirisnoj obitelji. 

SALVATORE FERRAGAMO SIGNORINA MISTERIOSA (30 ml 399 kn)

Miris je opisan kao nepredvidiv i misteriozan, a u njemu se nalaze note divlje kupine i nerolija. Orijentalno-voćnom mirisu doprinose cvijet naranče i tuberoza, a bazne note čine pačuli i vanilija. 

MÜLLER

ELIE SAAB LE PARFUM ESSENTIEL (30 ml 433,20 kn)

Miješaju se note svježih mandarine s gardenijom, a baršunasta mekoća cedrovine daje parfemu postojanost. 

VERSACE CRYSTAL NOIR (30ml 379 kn)

U centru mirisa nalazi se gardenija, podloga je od ambera i mošusa, a miris se opisuje kao čaroban, senzualan i postojan. 

MOSCHINO TOY 2 (50 ml 487,70 kn)

Parfem dolazi u prepoznatljivoj bočici, a u njemu se miješaju note mandarine i granny smith jabuke s notama magnolije, što pruža svjež miris. Latice jasmina pojačane su baršunastim notama božura i voćnim notama bijelog ribizla, a svemu su dodane note ambera i sandalovine, dok mošus daje sjaj i mekoću. 

FLOWER BY KENZO EAU DE TOILETTE (30 ml 422 kn)

U parfemu se miješaju note sicilijanskih mandarina i limuna s bugarskom ružinom vodom te vanilijom i bijelim mošusom. 

GIVENCHY IRRESISTIBLE (35 ml 429 kn)

Radi se o mirisu obgrljenom blistavom, voćnom ružom i nježnim mošusom, a upotpunjen je svježinom ružine vodice, čime postaje kristalno čist i prozračan. Sadrži i note cedrovine i bijelog mošusa.

ZADIG & VOLTAIRE THIS IS HER (30 ml 394 kn)

Gornje note mirisa čini ružičasti papar, cvijet svile i jasmin, u sredini se nalaze vanilija i kesten, dok bazu parfema čine sandalovina i kašmir. 

TRUSSARDI DONNA PINK MARINE (30 ml 395 kn)

U gornjim se notama parfema nalaze sorbet lubenice i limunov sok, srednje note sadrže neroli, pješčani ljiljan i morsku sol, dok su u baznim notama sandalovina, cedrovina i pačuli. 

DOUGLAS

LANCOME IDOLE (25 ml 435 kn)

Za ovaj miris kažu da je posvećen onima koji slijede svoje snove. U njemu se miješaju note ruže, cvijeta jasmina i čistog akorda. 

YSL BLACK OPIUM (30 ml 455 kn)

U privlačnom i opojnom mirisu spajaju se note crne kave, cvijeta naranče, cedrovine i pačulija. 

NARCISO RODRIGUEZ FOR HER PURE MUSC (30 ml 479 kn)

Miris je senzualan i zavodljiv, a može se koristiti samostalno ili u kombinaciji s bilo kojim mirisom linije For Her, a ima moć istaknuti nježnost i zavodljivost svakog mirisa. 

NARCISO POUDREE EAU DE PARFUM (30 ml 479 kn)

Još jedan miris iz Narciso linije nalazi se u popisu najprodavanijih ove godine. U gornjim notama nalaze se jasmin, cvijet naranče i bugarska ruža, srednju notu čini mošus, dok su u baznima pačuli, vetiver, cedar i kumarin. 

D&G LIGHT BLUE EAU DE TOILETTE (25 ml 425 kn)

Radi se o cvjetno-voćnoj toaletnoj vodi u kojoj se miješaju sicilijanski cedar sa zelenom jabukom i cvjetnim notama zvončića. Svježina bambusa omekšana je buketom jasnima i bijelih ruža. 

PACO RABANNE LADY MILLION (30 ml 445 kn)

Prvi dojam ostavlja naranča, a zatim dolazi dašak nerolija te slatkoća cvijeta naranče u kombinaciji s arapskim jasminom. Note pačulija zaslužne su za senzualnu notu u parfemu, a miris pripada cvjetnoj i voćnoj parfemskoj obitelji. 

NARCISO RODRIGUEZ FOR HER MUSC NOIR (30 ml 469 kn)

Riječ je o mošusno-florijentalnom mirisu koji slavi ženstvenost. Baza mošusa naglašena je notama šljive, cvijeta heliotropa i notama brušene kože, što daje senzualan miris. 

 

Biste li ih nosili? Ljupka Gojić pokazala efektne čizme, pratitelje zanima o kojem se modelu radi

Pratit će vas od jutra do večeri: Za ove parfeme kažu kako na koži traju cijeli dan

"Razoružala" nas je osmijehom i stajlingom: Studentica nosi torbu za kojom je vladala velika potražnja među Hrvaticama

"Razoružala" nas je osmijehom i stajlingom: Studentica nosi torbu za kojom je vladala velika potražnja među Hrvaticama

Modno osviještene sestre s Cvjetnog: 'Ne nosimo tajice, trenirke i Uggsice, kao ni sve ostalo što ne naglašava ženstvenost'

 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".