Parfem koji se proizvodi već 10 godina najveći je hit na TikToku, a mnogi ga hvale zbog 'luksuznog', dugotrajnog mirisa

Uspjeh Baccarat Rouge 540 uspoređuje se s klasicima kao što su Chanel No.5, Dior J'Adore i Guerlain Shalimar, s tim da je ovaj parfem specifičan jer se uzdiže izvan okvira tradicionalnih mirisnih normi.
Vidi originalni članak

Baccarat Rouge 540 by Maison Francis Kurkdjian je postao pravi fenomen među parfemima, čiji utjecaj seže daleko izvan okvira klasične parfemske industrije. Prvotno lansiran prije desetak godina kao ograničeno izdanje u čast 250. godišnjice luksuznog brenda Baccarat, ovaj miris je u međuvremenu, uz pomoć TikToka i platformi društvenih mreža, dobio kultni status.

Zašto je Baccarat Rouge 540 toliko popularan?
Miris se temelji na jednoj ključnoj noti – etil maltolu, koji daje parfemu prepoznatljiv slatki miris sličan šećernoj vati. No, Kurkdjian je savršeno balansirao slatkoću s baršunastim drvenim notama ambroksana, stvarajući slojevit miris koji je i slatkast i začinjen, lagan i bogat u isto vrijeme. Kombinacija ovih elemenata daje parfemu karakter prozračnog luksuza koji privlači pažnju gdje god ga nosite.

Trag mirisa, koji ostaje dugo nakon što osoba prođe, također je jedan od razloga zbog kojih je ovaj parfem toliko cijenjen. Ljudi se često sjećaju trenutka kada su osjetili taj poseban miris, bilo da se radi o susretu u restoranu, liftu ili na podzemnoj željeznici. Ova sposobnost parfema da ostavi trajan dojam čini ga nezaboravnim, što dodatno pojačava njegovu popularnost.

Komentari korisnika na društvenim mrežama i parfemskim forumima puni su hvalospjeva. Ljudi ističu kako je parfem zavodljiv, nezaboravan, te izaziva brojne komplimente. Primjerice, TikTok korisnici ga opisuju kao miris koji miriše na luksuz, privatne avione i American Express Black kartice – metafore koje aludiraju na bogatstvo i status.

Uspjeh Baccarat Rouge 540 uspoređuje se s klasicima kao što su Chanel No.5, Dior J'Adore i Guerlain Shalimar, s tim da je ovaj parfem specifičan jer se uzdiže izvan okvira tradicionalnih mirisnih normi. Generacije Z i milenijalci masovno ulažu u ovaj miris, unatoč njegovoj visokoj cijeni – bočica od 200 ml košta gotovo 500 funti. Zbog svoje popularnosti, Baccarat Rouge 540 često je repliciran, pa se na društvenim mrežama mogu naći razne "kopije" i varijacije koje pokušavaju oponašati original.

Osim Baccarat Rouge 540, Maison Francis Kurkdjian ima još jedan dragulj u svojoj kolekciji – Grand Soir, koji se polako uzdiže u popularnosti među poznavateljima. Dok Baccarat Rouge zrači slatkoćom i modernim luksuzom, Grand Soir odiše vintage bogatstvom s notama jantara i vanilije, dajući mu sofisticiraniji, nostalgični ton.

Nedavno je lansiran i APOM (A Part Of Me), još jedan miris iz Kurkdjianove kuće, koji predstavlja modernu interpretaciju klasičnih parfemskih nota, spajajući cvjetne i jantarne elemente. APOM nudi nešto nježniji, puderasti dojam, idealan za one koji traže miris koji odiše elegancijom i ženstvenošću.

Bez obzira na to volite li slatke, začinske ili drvenaste mirise, Kurkdjianovi parfemi donose nešto jedinstveno na tržište. Baccarat Rouge 540 je bez sumnje simbol modernog luksuza, dok Grand Soir i APOM nude dublje, sofisticiranije mirisne profile. Ako želite miris koji ostavlja nezaboravan trag i odiše ekskluzivnošću, Baccarat Rouge 540 je nesumnjivo jedan od najtraženijih izbora današnjice.

Objavljena tema za MET Galu 2025.: Povijest 'dandyja' s naglaskom na ulogu mode u afroameričkoj kulturi
Da manikura bude dugotrajnija i sjajnija: Izdvojili smo najbolje završne lakove za notke
Bella Hadid ljubiteljica je vintage mode, a ovo su njezini najbolji modni trenuci tijekom godina

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".