Ipak, kupovina parfema za dragu nam osobu može biti uistinu delikatan posao pa je važno da prije same kupovine napravite malo „istraživanje“ kako biste odabrali onaj pravi. Uz ovih nekoliko savjeta kupovina poklona za Valentinovo proći će bez previše stresa.
Parfemska ili toaletna voda?
Razlika između parfema i toaletne vode vrlo je jasna i vidljiva već iz samog naziva. Naime, razlikuju se po koncentraciji mirisa. U toaletnim vodama koncentracija mirisa je između 8 i 12%, dok je u parfemskim vodama ta koncentracija između 12 i 18%. Iako koncentracija može biti različita, ovisno o brendu, uvijek će biti veća u parfemskoj vodi. Također, budući da je koncentracija mirisa u parfemskoj vodi veća, samim time će duljina trajanja i aromatičnost biti duža.
Istražite prije odabira
Saznajte koje je parfeme osoba nosila prije jer vam to može omogućiti razumijevanje kada su u pitanju mirisi i brendovi koje voli. Ako možete, fotografirajte bočicu kako bi vam u trgovini mogli pomoći s odabirom parfema sličnih nota.
Stil je važan
Prije kupnje, uzmite u obzir stil osobe kojoj kupujete dar. Je li osoba klasičar? Ili je odvažna i moderna? Stil diktira vrstu mirisa koji će nositi pa obratite pozornost na ovaj važan detalj.
Odaberite bezvremenski miris
Iako odabir najnovijeg i najboljeg parfema na tržištu može biti primamljiv, ponekad je bolje odabrati nešto bezvremensko. Klasični miris uvijek je dobar izbor jer je malo vjerojatno da će uskoro izaći iz mode.
Birajte omiljeni brend
Ako osoba za koju kupujete parfem ima omiljenu marku parfema, držite se toga kada je darujete. Cijenit će pažljivost i vjerojatno će joj biti lakše ukomponirati miris u svakodnevnu rutinu.
Pitajte za mišljenje
Ako još uvijek niste sigurni koji parfem odabrati, zatražite drugo mišljenje od nekoga tko dobro poznaje primatelja. Njihov doprinos može biti od neprocjenjive pomoći u donošenju odluke.
Cvjetni, citrusni, slatki…? Ovi mirisi pravi su odabir
Sredozemlje u bočici – tako najlakše možemo opisati miris Xerjoff Erba Pura. Naranča, sicilijanski limun, kalabrijski bergamot su kao košarica puna voća, a riječ je o mirisu koji možete nositi od jutra do večeri te ga i posuditi od svoje bolje polovice.
Još jedan miris koji je idealan za nju i njega je i MiN New York Pure Heart predstavljen 2022. godine, a koji je ubrzo postao omiljeni miris s odličnim mirisnim notama crvenog voća i crnog ribizla.
Klasik u novom ruhu! Yves Saint Laurent Black Opium postao je omiljeni miris mnogim ženama, a senzualno izdanje ovog klasika Over Red nabijen je uzbuđenjem, čežnjom i provokacijom.
Gotovo da nema osobe kojoj na društvenim mrežama nije iskočio parfem mlade pjevačke zvijezde Billie Eilish koji, osim svojim sjajnim tamnim, drvenastim, primamljivim notama cvijeta jabuke, mokrog cvijeta divljeg maka i pao santa, pažnju privlači i elegantnom bočicom koja izgleda poput statue koju biste rado imali na polici.
Muževan miris, koji je postao klasik, svakako je Tom Ford Ombré Leather, a zrači kombinacijom mirisa kože, kardamoma i pačulija pa je omiljena opcija i mnogim ženama.
More u bočici je i parfemska voda Narciso Rodriguez For Him Bleu Noir , savršeni spoj „plavog“ himalajskog cedra i crne ebanovine – istovremeno jak, ali i nježan i zavodljiv.
Miris koji će svakako postati dio vaše svakodnevne rutine je Explorer Ultra Blue od Montblanca s notama bergamota i limuna, a pružit će vam svježinu te je idealan za sve avanturiste.
Idealan za svaki dan, Land of Vasta elegantna je i svježa toaletna voda iz Douglas Home Spa kolekcije, nadahnuta je nordijskim ceremonijama i obavija vas energičnim mirisima drveta guaiac i ekstrakta breze.
Najbolji izbor za nju i njega
Bilo da tražite parfem za nju ili njega, u Douglasu će vas dočekati široki izbor mirisa – ekskluzivne ponude omiljenih brendova, ali i poseban popust od sjajnih -20% na cijeli asortiman mirisa iznad 60 mililitara u svim Douglas parfumerijama i na douglas.hr u periodu 13.-14.2. Članovi Douglas Beauty Card kluba ostvaruju i dodatne pogodnosti, ovisno o iznosu potrošnje. Stoga, ako još nemate poklon za dragu vam osobu, sada je pravo vrijeme za kupovinu uoči Valentinova.
Sadržaj nastao u suradnji s Douglasom.