Pamela Anderson predstavlja vlastitu vegansku liniju za njegu kože

Nedavno smo viđali Pamelu, nekadašnju Baywatch ljepoticu, kako crvenim tepihom ponosno šeće bez trunke šminke, a sada je jasno zašto
Vidi originalni članak

Pamela Anderson ima 56 godina te je ponosna na vlastitu kožu, koju više ne prekriva šminkom. Njezina minimalistička kolekcija od 3 proizvoda za njegu lica u fokusu su rituala slavne glumice i nekadašnje super popularne plavuše iz serije Baywatch.

Naime, ona je sada suosnivačica i vlasnica veganske kozmetičke linije Sonsie. Pamela ovime, kao i pojavljivanjem u javnosti bez šminke, ističe povratak osnovama, odnosno jednostavnijoj kozmetičkoj rutini koja ne opterećuje lice.

- Ne želim se uklopiti u neku formulu, želim biti jednostavna - rekla je za WWD.

Sonsiejeva linija od tri proizvoda namjerno je minimalna, kako bi se dalo do znanja da nam zapravo za njegu ne treba brdo proizvoda.

Linija za njegu kože uključuje super serum, po cijeni od 95 dolara, osnovni balzam za 33 dolara, i hidratantnu masku, koja košta 71 dolar. Njihova je funkcija vrlo jednostavna, uloga im je bazična hidratacija kože.

- Sonsie nije priča o lažnim obećanjima. Naime, radi se o samoprihvaćanju sebe i toga gdje se nalazite u ovom trenutku. Ne da se zamjerate zbog nečega, već se samo osjećate malo slobodnije - komentirala je Pamela za Vogue.

Iako je slavna po seriji o spasiocima s plaže, iz 90-tih, Pamela je posljednjih godina zaradila imidž jednostavne dame na crvenom tepihu, koja se pojavljuje bez šminke i prihvaća proces starenja vlastite kože.

Mnoge dame u njezinim godinama dive se ovoj lijepoj glumici. Naime, njezina kolegica Jamie Lee Curtis pohvalila je Andersonov 'čin hrabrosti i buntovništva' jer se na pariškom tjednu mode pojavila bez šminke.

- Ljepota je u samoprihvaćanju, nesavršenosti i ljubavi - kometirala je Pamela tom prigodom.

Zvijezda serije 'Pamela, ljubavna priča' rekla je za WWD da će njezino 'tajno oružje' Sonsie izaći u proljeće.

- Postoji nekoliko stvari na kojima trenutno radim, a koje su mi jako važne, bez kojih ne mogu živjeti - komentirala je.

Do tada, dostupna su tri ključna proizvoda ovog zanimljivog brenda koji naglašava jednostavnost prirodne ljepote.

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".