Kiehl's se od svojih ranih početaka izdvajao iz mase. Njihov prioritet oduvijek su bili njihovi kupci i njihova iskustva. Uz pomoć nesvakidašnjeg zanimljivog uređenja svakog dućana i individualnog pristupa svakom gostu Kiehl’s je u svojoj 164 godine dugoj povijesti uspio stvoriti zavidan broj obožavatelja. Ovaj popularni američki brend na početku svoga puta bio je samo simpatična lijekarna na uglu njujorške ulice. Davne 1851.godine kada je i osnovan djelovao je isključivo kao ljekarna nudeći svojim korisnicima pripravke od eteričnih ulja, različitih bilja ali i medicinskih pripravaka. Glavna vizija ovog brenda bila je pružati svojim korisnicima kvalitetne proizvode u kojima je svaki sastojak pomno odabran i prirodnog podrijetla.
Interijer Kiehl’s dućana oduševljava kupce diljem svijeta. Brojnim povijesnim elementima upoznaju kupce sa svojom poviješću no i odaju počast originalnoj postavi njujorškog dućana. Zanimljivo je kako Kiehl’s ulaže velike količine novca u dobrotvorne svrhe dok, za razliku od konkurencije, novac na marketing gotovo da i ne troši. Sami vjeruju kako su njihovi vjerni kupci najbolja reklama i kako su njihova pozitivna iskustva jedina reklama koju brend treba. Iz toga razloga u svim Kiehl’s dućanima moguće je isprobati proizvode prije kupnje pa tako i vratiti novac ukoliko proizvodi nisu djelovali kako je obećano. Između ostalog svaki kupac,jednostavnim dolaskom na prodajno mjesto može zatražiti procijenu stanja svoje kože, te preporuke od stručne osobe. Kiehl’s danas broji više od 250 maloprodajnih trgovina diljem svijeta te više od 1000 prodajnih mjesta koje se nalaze u luksuznim kozmetičkim dućanima. Kako bi vas pripremili za otvorenje ovog poznatog brenda predlažemo vam nekoliko njihovih najprodavanijih proizvoda koje smo i sami testirali. Od nas su dobili čistu peticu!