Notino otvorio prvu trgovinu u Hrvatskoj: Ljepota napokon stiže i offline!

Otvorenje nije samo još jedan svečani trenutak – ovo je početak sasvim novog iskustva i doživljaja ljepote.
Vidi originalni članak

Nakon osvajanja digitalnog svijeta ljepote, Notino – najveći europski online trgovac beauty i health proizvodima – napokon je stigao i fizički u Hrvatsku! U petak, 4. srpnja, s radom je započela prva Notino trgovina, smještena u prizemlju Arena Centra u Zagrebu, a veliko slavlje povodom otvorenja posjetitelje očekuje sljedećeg vikenda, 11. i 12. srpnja kad se u Zagrebu održava pravi beauty spektakl: Feel Good Days.  

Otvorenje nije samo još jedan svečani trenutak – ovo je početak sasvim novog iskustva i doživljaja ljepote. Notino trgovina uređena je kao interaktivni showroom u kojem možete testirati, isprobavati i uživati – uz savjete beauty stručnjaka i tehnologije budućnosti. 

“Naš cilj nije samo prodaja proizvoda, već stvaranje iskustva koje kupci pamte i zbog kojeg se vraćaju. Offline svijet za nas je prirodna nadogradnja online uspjeha, a Hrvatska je zaslužila jedan ovakav prostor ljepote,” poručuje Justyna Derdzikowska, direktorica maloprodaje Notina. 

Što očekivati u Zagrebu? 
Nova Notino trgovina u Areni nije klasična beauty trgovina. To je showroom budućnosti, mjesto gdje posjetitelji ne samo da kupuju, već doživljavaju ljepotu. Tu je prostor za testiranje proizvoda, personalizirano savjetovanje s beauty stručnjacima i, kao šlag na tortu – virtualno ogledalo koje vam pomaže da pronađete idealan proizvod za sebe. 

A kako posjetitelji mogu proslaviti s Notinom?  

U velikom stilu, naravno – kroz dvodnevno slavlje ljepote pod nazivom Feel Good Days, koje će se održati 11. i 12. srpnja, od jutra do večeri, točnije od 9 do 21h. 

Tijekom Feel Good Days događanja, posjetitelji će moći uživati u besplatnim tretmanima poput manikure, face yoge i hair stylinga te sudjelovati u nagradnim igrama s atraktivnim poklonima. 

Ljepota koja mijenja industriju  
Nova zagrebačka adresa dio je šire europske ekspanzije brenda. Uz Hrvatsku, Notino otvara niz novih trgovina ove godine, uključujući i prestižne lokacije u Pragu, Katowicama i Łódźu, dok se postojeće trgovine moderniziraju kako bi spojile online i offline svjetove. 

„Unatoč stalnom razvoju e-commerce sektora, ulaganja u fizičke trgovine i dalje su nam iznimno važna jer kupcima omogućuju da osobno isprobaju proizvode i dobiju stručan savjet. To nam je posebno važno jer želimo upoznati navike naših kupaca, dati im savjet, unaprijediti njihov doživljaj ljepote i zajednički graditi odnos prema ljepoti. Primjer važnosti fizičkih trgovina je i redizajn naše poslovnice u Austriji, koji je doveo do povećanja prodaje od 30 posto,” izjavila je direktorica maloprodaje Justyna Derdzikowska. 

Osnovan 2004. u Češkoj, Notino danas posluje u 27 zemalja, s preko 100.000 proizvoda i 2.700 brendova u ponudi. Promet je prošle godine dosegao 1,3 milijarde eura, a nedavno je uvršten u top 10 prestižne liste TOP 500 Cross-Border Retail Europe.  

S četiri moderna logistička centra (u Rumunjskoj, Češkoj i novima u Italiji i Poljskoj), Notino odgovara na rastuću potražnju i postavlja nove standarde u brzini i kvaliteti dostave. 

Modna umjetnost brenda Schiaparelli: Povratak u budućnost kroz viziju nadrealne elegancije i ljepote
Najbolji drogerijski serumi s vitaminom C koji savršeno njeguju kožu lica i smanjuju nepravilnosti
Haljina kakvu nosi lijepa odličan je izbor za tople dane, a kombinira ju uz omiljene klasike

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".