Nakon dva desetljeća promjena u Dioru: Rihanna je novo zaštitno lice kultnog parfema

Superzvijezda Rihanna, poznata po svojoj karizmi i talentu, ponovno pomiče granice u svijetu ljepote.
Vidi originalni članak

Superzvijezda Rihanna, poznata po svojoj neupitnoj karizmi i nevjerojatnom talentu, ponovno pomiče granice. Nakon lansiranja Fenty Hair prošlog tjedna, uz već izuzetno uspješne brendove Fenty Skin i Fenty Beauty, Rihanna je preuzela još jednu prestižnu ulogu - postala je zaštitno lice Diorovog kultnog mirisa J’adore.

"Miris koji poznajem i volim toliko dugo ženama znači mnogo," rekla je Rihanna, deveterostruka dobitnica Grammyja i mogul, u izjavi za brend objavljenoj za WWD. “Posebno se veselim pridružiti se ovoj avanturi i doprinijeti joj kroz svoj svijet, svoju priču, svoje korijene, kao i svoju kreativnost i vlastitu ženstvenost.”

Rihannino imenovanje za zaštitno lice J’adorea označava novu eru za ovaj legendarni miris. J’adore, prvi put lansiran 1999. godine, postao je sinonim za luksuz i eleganciju, iznjedrivši nekoliko verzija, uključujući J’adore Parfum d’eau, verziju bez alkohola, i J’adore l’Or, čišću iteraciju koju je ponovno osmislio Francis Kurkdjian, kreativni direktor parfema za Parfums Dior. 

Rihanna nije nepoznata u svijetu mirisa. Njena kolekcija od 11 parfema s mirisnom kućom Parlux, započeta 2010. godine, pokazala je njenu sposobnost stvaranja omiljenih mirisa. Nakon što su društvene mreže podivljale od napisa da nevjerojatno miriše, šuškalo se da je obožavateljica Love, Don't Be Shy od Kiliana, toplog cvjetnog gurmanskog mirisa. Godine 2021. lansirala je svoj prvi miris pod brendom Fenty Eau de Parfum, koji se rasprodao u roku od nekoliko sati nakon lansiranja – i to više puta. Sada je dostupan u punoj i putnoj veličini te u obliku mirisne kreme za tijelo.

Nova kampanja s Rihannom, koju je snimio renomirani fotograf Steven Klein, debitirat će 1. rujna. Očekivanja su visoka, s obzirom na Rihanninu sposobnost da svakom projektu donese jedinstvenu kombinaciju elegancije, modernosti i osobne autentičnosti. 

Dok Rihanna preuzima ulogu zaštitnog lica J’adorea, Charlize Theron, koja je ovu poziciju držala dva desetljeća, ostaje dio Diorove obitelji kao ambasadorica za njegu kože i nakita. Theronina dugogodišnja povezanost s J’adoreom ostaje simbol luksuza i bezvremenske ljepote.

Zanimljivo je napomenuti da su i Fenty i Dior dio portfelja LVMH-a, što dodatno naglašava sinergiju između Rihannine osobne marke i ovog prestižnog francuskog brenda. Rihanna, koja je kroz godine postala ikona stila i ljepote, savršeno se uklapa u viziju Diora, donoseći svježinu i inovaciju.

Rihannina nova uloga zaštitnog lica J’adorea označava početak nove ere za ovaj kultni miris. Njen jedinstveni pristup ljepoti, moda i mirisima, zajedno s njenom globalnom prisutnošću, obećavaju donijeti novu dimenziju ovoj prestižnoj marki. Kako sama kaže, veseli se doprinosu kroz svoj svijet, priču, korijene, kreativnost i ženstvenost. Rihannina vladavina kraljice ljepote tek počinje, a s njom i novo poglavlje u svijetu mirisa.

Imaju li domaći nogometaši stila? Evo kako reprezentativci izgledaju u slobodno vrijeme
Spoj retro elegancije, putovanja i raznolikosti: Pharrell Williams predstavio novu kolekciju za Louis Vuitton
'Ovu kombinaciju sam odabrala da podržim ‘Vatrene’, kupila sam ju ciljano za tu prigodu'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".