U razgovoru s prijateljicama često se moglo čuti: “On mi krade kremu i serum”. No odnedavno su se stvari promijenile jer su beauty brendovi konačno shvatili da su muškarci spremni na vlastite kolekcije, da se žele posvetiti koži i licu. Sada je i ponuda za muškarce prilično napredna pa je postalo svakodnevno da i on ima vlastitu policu koju puni divnim formulama, nerijetko zapravo dosta sličnima onima za žene. Jer koža je gotovo ista, iako muška zna biti nešto isušenija zbog brijanja.
Ovaj je način njege dosta zahtjevan jer potezi britvicom narušavaju gornji sloj kože, koji ima vodeću zaštitnu ulogu. Zato su dobre kreme nerijetko gušće, masnije, kako bi se koža obnovila. Muške su kreme i u anti-age segmentu, naročito one za zrelije muškarce, dok se mlađima preporučuju lagane hidratantne ili linije za akne. Njegova koža u pubertetu ludo reagira, baš kao i ženska, no s vremenom se situacija smiruje i koža u dvadesetima počinje vapiti za hidratacijom – naročito ako je brijanje svakodnevno.
Dodatan bonus ljepoti kože daju razni serumi i formule sa sastojcima kao što je vitamin C, kojem je uloga da ujednači ten. Od krema tu su i one višenamjenske jer svijet muške kozmetike nerijetko krase formule za lice i tijelo. Pa su tu brojne face & body formule koje pojednostavljuju rituale. Naime, iako je uvriježeno mišljenje da se muškarci vole njegovati manje od žena, u posljednje vrijeme sve je više kolekcija upravo za njih jer i oni itekako drže do sebe.
Beauty rituali samo su dio te priče. Od zanimljivih krema tu su i one okoloočne, koje smanjuju otečenost te prekrivaju podočnjake. Posljednjih godina očit je jedan veliki hit – brade. Zato brendovi donose chic retro kolekcije te često možemo vidjeti fora retro frajere koji njeguju divan vintage stil. Vrlo su uredni, drže do sebe i obožavaju mirisna ulja za bradu. Oni se ne briju pa nemaju problema s pretjerano isušenom kožom lica, već uživaju u nekoj drugoj kozmetici.
S vremenom, kako se godine nižu, i muškarci primjećuju sve više bora i manjak vlage u dubinskim slojevima kože te su u potrazi za nekom novom kozmetikom. Iako je realno njihova ponuda oskudnija, što se tiče beauty kolekcija, očit je naglasak na nekim ozbiljnijim molekulama koje “peglaju” bore. Tu je i dalje važna hidratacija, i oni to znaju, dobro su educirani. Što se tiče samog dizajna, i njihove su bočice lijepe, uglavnom su tamnih tonova, jako cool i minimalističke. Frajerski dizajn vidimo u formulama za bradu, a tu je i taj prepoznatljivi vintage look. Neki su brendovi “oživjeli” paste koje su se nanosile na bradu polovicom prošlog stoljeća, stoga danas dečki uživaju u autentičnim ritualima koji ih vode u neka davna modna vremena. Koji god stil njegovali, bitno je da su kreme prilagođene sezoni, a tu je i zaštitni faktor, koji na tapetu dolazi već za samo nekoliko mjeseci.
Najbolje proizvode za mušku njegu kože potražite u galeriji