Užurban način života doveo je do toga da se danas u našoj kupaonici nalaze razne delicije, formule za opuštanje, a relax je postala glavna beauty riječ. Želimo mentalni odlazak negdje daleko, na happy place, svatko ima svoje, a “karta” je u pravoj bočici. Iako se općenito wellness kultura zapravo referira na cijeli lifestyle – danas je to jedno od lukrativnih područja u beauty biznisu.
Brendovi smišljaju kako da nas zavedu novim proizvodima, a mi rado biramo one omiljene, jer uistinu to je poseban doživljaj. Nekada davno počeli smo sa svijećama s mirisom lavande, da bismo sada imali niz formula koje čine maksimum kako bismo se odmorili i opustili. Sve želimo danas brzo, žuri nam se od jutra do mraka, nemamo vremena. No, ispostavilo se da to nije OK, da jednostavno moramo malo zastati i uzeti si vremena za odmor.
Nedavna nas je pandemija prisilno zakočila pa smo najednom shvatili kako je dobro malo povući kočnicu. Sve to dovelo je do jačanja detox trendova u našim beauty ritualima, koji wellness kulturu stavljaju na prvo mjesto. I iako su formule divne i krasne, ne zaboravimo da su ovdje vrlo bitne i druge životne navike – prehrana i spavanje. Nutrijenti u hrani ključni su za ljepotu, stoga je sve skupa povezano, jedno je drugom podrška. Fast food se na kraju itekako vidi na našoj koži. Od dovoljno sna do više litara vode dnevno, sve je to bitno kako bismo odgodili pojavu bora i borica. S vremenom su one sve očitije, no možemo ih usporiti kombinacijom rituala ljepote i trenutaka opuštanja.
Dobar dio kućnog wellnessa odlazi na njegu – od pilinga do krema, kupka i fluida te raznih mirisnih proizvoda. Miris je ovdje također jedan od ključnih elemenata, on nas također može “odvesti” na neko ljepše mjesto, dislocirati mentalno, kako bismo se apsolutno opustili i došli do onog top raspoloženja.
Među najpopularnijima je lavanda, legenda koja smiruje, a divno je i ako nađete prirodnu, domaću, stavite je u vazu, oplemenit će prostor. Inače je kao molekula u kupki vrlo popularna, relaksira nas i daje pravi wellness dojam. Nadalje, neke nas esencije mogu podići, osvježiti, energizirati, primjer su razni citrusi, od nerolija do limuna. Ove note imaju posebno mjesto u svijetu mirisa, bez obzira na to radi li se o kupki ili pravom parfemu. Kozmetički brendovi konstantno su u potrazi za skladnim esencijama koje će se uskladiti, dopuniti, što je ključno u području wellness kulture.
Top proizvodi su i ulja, dio su rituala koji nam daje osjećaj mekoće, sama aplikacija je predivna, a koža postaje svilenkasta. Dodatan bonus – mažemo ih na mokru kožu, “zaključavamo” vlagu u njoj. Dio je wellness rituala i “after-efekt”, odnosno dojam opuštanja koji traje satima. Tako koža postaje mekša i dugotrajno mladolika, a naše raspoloženje blagonaklono. Zato, kad god imamo vremena, iskoristit ćemo ovaj kućni bonus i prepustiti se uživanju, posvetiti se vlastitoj ljepoti i unutarnjem miru.
Sve potrebno za kućni wellness pronađite u galeriji