Kultni parfemi iz 90-ih koje obožavamo nositi i danas

Ovo desetljeće bilo je poznato po eksperimentalnom pristupu mirisima, s odvažnim parfemima poput Angela Thierryja Muglera i Classiquea Jeana Paula Gaultiera koji su izbili na scenu.
Vidi originalni članak

Vidjeli smo kako se moda i trendovi iz 90-ih polako vraćaju u modni svijet, a sada se cijeli niz odmah prepoznatljivih mirisa iz 90-ih također vraća na dnevni red. Ovo desetljeće bilo je poznato po eksperimentalnom pristupu mirisima, s odvažnim parfemima poput Angela Thierryja Muglera i Classiquea Jeana Paula Gaultiera koji su izbili na scenu. 

U nastavku donosimo kultne parfeme iz 90-ih koji su popularni i danas.

CK One od Calvina Kleina
Kada su u pitanju mirisi iz 90-ih, CK One je često prvi miris koji vam pada na pamet. Prvi put objavljen 1994. godine, parfem je hvaljen jer je bio ispred svog vremena, zahvaljujući činjenici da je bio jedan od prvih kozmetičkih proizvoda koji se otvoreno reklamirao kao uniseks. Poznat po svojoj svježoj i suptilnoj mješavini mošusa, bergamota i ljubičice, to je miris koji šapuće, a ne viče. Gotovo jednako kultna kao i sam miris je njegova cooler-than-cool reklamna kampanja s Kate Moss, koja je bila prikazana na mnogim jumbo plakatima tijekom sredine 90-ih. Parfem smo pronašli na stranici Notino, gdje košta 35,70 eura.

Angel by Thierry Mugler
Angel by Thierry Mugler jedan je od onih opojnih mirisa koji se osjete čim uđu u prostoriju - kad ga jednom pomirišete, nikad ga ne zaboravljate. Kada je prvi put lansiran 1992., bio je nalik ničemu što svijet mirisa nije vidio, kombinirajući pačuli s notama čokolade, meda i šećerne vune kako bi stvorio novu kategoriju za sebe: gurmanski. Smješten u sada već legendarnoj plavoj staklenoj bočici u obliku zvijezde, jednoj od prvih koja se može ponovno puniti, utirući put ekološki osviješteni potrošnji, i dalje je jedan od najprodavanijih parfema na svijetu. Na Notinu se ovaj parfem prodaje za 100,10 eura.

Jean Paul Gaultier Classique
Mnogi mirisi iz 90-ih poznati su po svojim privlačnim bočicama, a Jean Paul Gaultier Classique nije iznimka. Ženstvene obline bočice odražavaju se u senzualnom, zavodljivom mirisu, koji ima neodoljivu slatkoću koja dolazi od miješanja cvijeta naranče, đumbira, ruže i vanilije. Prvobitno lansiran 1993. godine, miris je nedavno doživio nešto poput oživljavanja, s potragom za retro parfemom u stalnom porastu ove godine. Parfem smo također pronašli na Notinu po cijeni od 113,00 eura.

Clinique Happy
Tko može zaboraviti originalnu reklamu mirisa iz 1997. godine, koja je sadržavala melodije Judy Garland koja je pjevala: "Zaboravi svoje nevolje, hajde, veseli se!" Radost je u srcu ovog citrusnog, cvjetnog mirisa, s uzbudljivom mješavinom mandarine, grejpa, ljiljana i frezije koja ga je održala kultnim favoritom i osigurala da do danas ostane najprodavaniji ženski miris ovog kozmetičkog brenda. Na Notinu parfem košta 65,90 eura.

Issey Miyake L’Eau d’Issey
Ovaj svježi miris bio je prvi miris koji je razvio Issey Miyake, a od lansiranja 1992. L’Eau d’Issey je postao najlegendarniji parfem kuće, reinterpretiran bezbroj puta. Miyakeova izvorna namjera bila je stvoriti miris koji je "bistar poput izvorske vode", kombinirajući ljiljan, lotos i ružu pojačan svježinom vode. Rezultat je pionirsko olfaktorno otkriće – prvi vodeno cvjetni miris za žene koji ostaje bezvremenski klasik. Cijena parfema na Notinu je 63,60 eura.

Estée Lauder Pleasures
Opisan kao "čisti optimizam u bočici", Estée Lauder Pleasures postavio je trend okrepljujućih, prozračnih mirisa i uveo novu vlastitu kategoriju: čisti cvjetni. Dizajniran 1995. godine kako bi uhvatio miris cvijeća odmah nakon proljetne kiše, čisti, nježni parfem kombinira note ljiljana, bijelog božura i jasmina s esencijom baie ruže kako bi stvorio jedan od najupečatljivijih mirisa 90-ih za ugodan osjećaj. Parfem smo pronašli na Notinu, gdje mu je cijena 43,70 eura.

Lancôme Trésor
Devedesete su započele lansiranjem ovog romantičnog mirisa na samom početku desetljeća, što je dovelo do prelaska na otvorenije ženstvene mirise. Mješavina breskve i ruže dodaje slatke, cvjetne note, dok sandalovina i mošus zaokružuju drvenastu, senzualnu aromu. S bočicom dizajniranom da izgleda poput dragocjenog dragulja, Lancôme Trésor je ultimativni miris za elegantan noćni izlazak. Cijena mu je 60,20 eura na Notino, a pronašli smo ga i u Douglasu i dm-u.

Dior Dune
Dior ima formu kada je u pitanju stvaranje kultnih klasičnih mirisa: Poison je bio miris 80-ih, a s Duneom su ponudili mekšu stranu pariške sofisticiranosti francuske modne kuće. Izdan 1991., Dior Dune stvoren je kao posveta kući Christiana Diora iz djetinjstva u Granvilleu, s notama vanilije, citrusa, jantara i naplavljenog drveta koji se miješaju kako bi dočarali točno mjesto gdje svjetlucavo more susreće kopno. Na Notinu cijena parfema je 128,00 eura.

Elizabeth Arden Sunflowers
Ovaj miris bio je najpopularniji ljetni miris kada je prvi put pušten u prodaju 1993. godine, a i još mnogo godina poslije. Vesela žuta bočica postala je oslonac toaletnih stolića tijekom čitavog desetljeća, a parfem je bio omiljen zbog svog veselog koktela citrusa, dinje, jasmina i hrastove mahovine. Lagan i svjež, jedan mlaz Elizabeth Arden Sunflowers trenutno dočarava suncem okupane dane na plaži i pikniku u parku. Parfem se može pronaći na Notinu po cijeni od 7,60 eura.

Giorgio Armani Acqua di Giò
Ako postoji jedan muški miris koji sažima 90-e, to mora biti Giorgio Armani Acqua di Giò, koji je bio posvuda kada je lansiran 1996. Inspiriran morem i osvježavajuće poletan, s notama kalabrijskog bergamota, mandarine, nerolija, ozonic marine i dugotrajna baza pačulija, dovoljno je svježa da se poprska po ljetnom danu, a istovremeno ima ozbiljnu postojanost. Cijena na Notinu mu je 52,90 eura.

Plavo od glave do pete: Kate Middleton zablistala je u savršenom odijelu s potpisom Alexandera McQueena
Spoj visokih čizama i sportske majice: Zgodna Nevena opisuje se kao 'ziherašicu' u odijevanju
Popularnim je komadima dala svoj stilski potpis: 'Pratim trendove, a podjednako nosim i ležerne i elegantne outfite'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".