Vogue, jedan od najutjecajnijih modnih i beauty autoriteta diljem svijeta, nedavno je objavio svoj popis top 5 beauty brendova koji su osvojili srca kupaca diljem svijeta. Ovi brendovi ne samo da su postigli ogromnu popularnost, već su i visoko cijenjeni zbog svoje kvalitete, inovacija i posvećenosti prema održivosti.
U prvom izdanju Vogue Business Beauty Indexa, The Ordinary se našao na prvom mjestu zahvaljujući percepciji potrošača o njegovoj kvaliteti, učinkovitosti i vrijednosti za novac. Charlotte Tilbury zauzela je drugo mjesto sa snažnim angažmanom u digitalnom prostoru, kao i držanjem prve pozicije za inovacije, s posebno snažnim ulaganjem u virtualne trgovine.
Uspješnost brenda za Vogue Business Beauty Index procijenjena je pomoću više od 120 podatkovnih točaka u odnosu na mišljenje potrošača, digitalno, ESG (okolišno, društveno i korporativno upravljanje) i inovacije. Ukupno je ocijenjeno trideset marki, a za ovih pet Vogue kaže da su najbolje i najcjenenije među kupcima.
The Ordinary
The Ordinary pojavljuje se kao robna marka s najboljim učinkom, koja je najbolja u očima potrošača, postižući visoke ocjene u percipiranoj kvaliteti i učinkovitosti proizvoda. Marka se oslanja na tradicionalne pokazatelje luksuza, dok pristupačna cijena osigurava da je to marka koju će potrošači najvjerojatnije kupiti.
Charlotte Tilbury
Charlotte Tilbury usvaja model osnivačice/influencerice, čineći čuda za digitalni angažman za svoj brend, a rangiran je među prvih pet kao najutjecajniji. Brend koji je osnovala vizažistica Charlotte Tilbury nedavno je razvio svoju virtualnu trgovinu na metaverse store platformi Obsess u suradnji s Disneyem za Charlotte x Disney 100 Beauty Wonderland, što je poboljšalo ocjenu brenda u kategoriji inovacija.
Kiehl’s
Kao jedan od etabliranijih brendova, Kiehl's drži treće mjesto zahvaljujući dosljednom učinku u sve četiri kategorije ocjenjivanja. Iskustvo u trgovini nešto je zbog čega se potrošači vraćaju dok sam brend nastavlja povećavati svoje digitalno iskustvo, budući da je jedan od rijetkih brendova koji koristi AI za dijagnostiku kože.
Nars Cosmetics
Drugi po osjećaju potrošača i treći po digitalnom iskustvu, Nars je jedan od najpoznatijih i najomiljenijih brendova. Međunarodna moćna tvrtka, to je brend s najboljim rezultatima indeksa na društvenim platformama i ima visoke rezultate na globalnoj razini za svoje proizvode.
Fenty Beauty
Fenty Beauty koji je osnovala Rihanna pokazuje snagu u digitalnoj sferi, budući da je najuspješniji brend unutar te kategorije. Brend za promociju koristi javne nastupe pjevačice, kao što je Super Bowl 2023., koji je generirao više od 11 milijuna dolara, prema Launchmetricsu. Osim svoje digitalne izvedbe, Fenty Beauty je napravio revoluciju u uključivim rasponima nijansi tijekom svog lansiranja 2017., a brend se sada u očima potrošača smatra najboljim u raznolikosti.