Kultni američki brend za njegu kože CeraVe napokon u Hrvatskoj

CeraVe je nastao 2005. godine, a sam naziv ovog brzorastućeg brenda najbolje opisuje zbog čega je toliko popularan među svojim poklonicima kojih je samo na području SAD-a preko 10 milijuna.
Vidi originalni članak

Kultni američki, dermokozmetički brend CeraVe, s proizvodima za njegu kože razvijenim u suradnji s dermatolozima, od sada je dostupan i u Hrvatskoj. Riječ je o liniji proizvoda s jednostavnim, klinički ispitanim formulama koje uključuju samo sastojke koji su nužni kako bi koža bila njegovana i zaštićena od vanjskih utjecaja. Upravo zbog toga CeraVe proizvodi ne sadrže dodane mirise i alergene koji mogu iritirati kožu ili izazvati alergije.

CeraVe je nastao 2005. godine, a sam naziv ovog brzorastućeg brenda najbolje opisuje zbog čega je toliko popularan među svojim poklonicima kojih je samo na području SAD-a preko 10 milijuna. „Cera“ u njegovu nazivu odnosi se na tri vrste ceramida koje se nalaze u CeraVe proizvodima i pomažu održavanju elastičnosti te obnovi prirodne barijere naše kože, dok „Ve“ sugerira da se radi o MVE tehnologiji, odnosno dužem vremenskom otpuštanju nutrijenata u kožu i cjelodnevnoj hidrataciji. S proizvodima koji sadrže esencijalne ceramide identične koži kultni brend CeraVe prvi je izbor u SAD-u za sve osobe s problemima suhe i osjetljive kože, i to posljednjih 13 godina.

- Specifičnost brenda CeraVe je što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvijen je od stranedermatologa i s dermatolozima. Uz to,  njegova važna karakteristika je iznimna učinkovitost ali i vrlo pristupačan cjenovni rang kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima. CeraVe spada u kategoriju koju nazivamo „mass medical“ te predstavlja prvi takav brend u našem portfelju. Upravo su to razlozi dolaska i na ova naša tržišta. Uvjereni smo u uspjeh - izjavio je Kristijan Božić, marketing direktor Cerave & La Roche-Posay.

Ceramidi i MVE tehnologija

Ceramidi su prirodno prisutni u ljudskoj koži i imaju važnu ulogu u održavanju njene elastičnosti na način da pomažu u održavanju kožne barijere formirajući zaštitni sloj koji smanjuje gubitak vlage i štiti od različitih oštećenja. Kad su razine ceramida niske, kožna barijera je oslabljena, što za posljedicu ima suhu i nadraženu kožu. No, adekvatnom njegom CeraVe proizvodima moguće je „nadoknaditi“ s godinama izgubljene ceramide te osnažiti kožnu barijeru. MVE tehnologija s druge strane omogućuje kontrolirano otpuštanje hidratantnih sastojaka tijekom 24 sata što pruža cjelodnevnu hidrataciju kože i kontinuiranu zaštitu kožne barijere.

- Njegom kože pripravcima bogatim lipidima oporavit ćemo oštećenu kožnu barijeru, što je osnova liječenja suhe kože i brojnih bolesti u podlozi kojih je oštećena kožna barijera. Upravo su ceramidi ključni za njezinu normalnu funkciju, jer im je uloga pojačanje lipidnih lamela, a time i nepropusnosti kožne barijere. Što se tiče MVE tehnologije, ona predstavlja sustav koji se sastoji od niza koncentričnih slojeva nalik ovojnicama luka koji mogu zarobiti i zadržati sastojke poput ceramida i masnih kiselina te ih vremenski oslobađati u više faza hidratacije. Tijekom 24 sata slojevi se polagano jedan za drugim otapaju pomažući u obnavljanju prirodnih ceramida kože, održavanju vlage do 24 sata i obnavljanju kožne barijere cijeli dan - ističe doc. dr. sc. Suzana Ožanić Bulić, dr. med. spec. dermatovenerologije.

CeraVe linija proizvoda

Među dermatolozima koji su razvili brend je i Tom Allison s više od 20 godina iskustva u dermatologiji i njezi kože. CeraVe linija sastoji se od hidratantne emulzije i gela za čišćenje lica, hidratantne kreme i losiona te hidratantne njege sa zaštitnim faktorom od UVA i UVB zračenja. Posebno valja istaknuti i najprodavaniji CeraVe proizvod - laganu, nemasnu i brzo upijajuću dnevnu hidratantnu kremu Daily Moisturizing Cream koja sadrži i hijaluronsku kiselinu. Pogodna je za osjetljivu kožu, ne sadrži ulja i mirise te pomaže koži zadržati vlagu, poboljšavajući njezin izgled i osjećaj.

- Brend je nastao u suradnji s dermatolozima s ciljem rješavanja problema kožne barijere. Bilo da je riječ o ekcemu kože, suhoj koži ili aknama, u svim je tim slučajevima kompromitirana upravo barijera kože. Pri tome su ceramidi ključna komponenta njezine lipidne barijere. Tako je zapravo I nastao brend CeraVe koji kombinira ceramide s MVE tehnologijom koji zajedno vraćaju ravnotežu kožnoj barijeri. Danas tako CeraVe proizvodi pomažu milijunima ljudi s kožnim problemima diljem svijeta - kazao je John Reed, General Manager US & Global CeraVe Skincare. CeraVe, proizvodi jednog od najbrže rastućih brendova dermokozmetike u svijetu dostupni su već sada u odabranim partner ljekarnama diljem Hrvatske te kod lokalnih online partnera Moja ljekarna, Ljekarna online, Eljekarna24 i Beauty Pharmacy.

 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".