Kozmetika za sve generacije: Tko stoji iza domaćeg beauty brenda koji oduševljava tržiše već 13 godina?

Biobaza je prvo predstavila mama liniju, nakon toga i za bebe, a onda su stigle ostale formulacije koje su sada dio mnogih kućnih rituala. I muškarci vole svoje Jajopere, liniju koja je postala hit
Vidi originalni članak

Na policama drogerija već godinama se ističe brend koji je polako, ali sigurno ušao u mnoge rituale njege, od žena i muškaraca do onih najmlađih. Ovaj domaći brend prirodne kozmetike farmaceutske kvalitete u proizvodnji je od 2011. godine.

– Priča je zapravo obiteljska, no tu je i ozbiljan pogon u okolici Zagreba, gdje se sve skupa i formulira, inspirirano našim životima te potrebama za njegu kože, koje se javljaju tijekom života – priča nam Kristina Pavlić Leskovar iz kompanije.

– Ideja o brendu došla je od predsjednika Uprave, Marka Grossa, a realizaciju i razvoj formulacija potpisuje njegov otac mr. sc. Srećko Gross.  Biobaza se tada tržištu predstavila s tri Mama proizvoda koji su posebno formulirani za osjetljivu kožu trudnica, a u to vrijeme su bili nužna kozmetika Markovoj trudnoj supruzi – otkrila je te dodaje kako je tada slijedio logičan nastavak. Naime, nakon rođenja unuka, mr. sc. Gross je formulirao i Baby kremu za osjetljivo pelensko područje.

– Ta četiri proizvoda bila su osnova za daljnji razvoj i ekspanziju brenda, a i trinaest godina poslije nalaze se na policama te su i dalje izuzetno popularni – izjavila je Kristina.

No, u tih trinaest godina, Biobaza je razvila i pozicionirala više od stotinu i pedeset proizvoda, među kojima su najuspješniji – Sun proizvodi za ubrzano tamnjenje i njegu nakon sunčanja na bazi narančaste i ljubičaste mrkve, kozmetika za muškarce predvođena jedinstvenim intimnim gelom šaljivog, ali vrlo simboličnog imena – Jajoper, te prirodni deo roll-oni, proizvodi za njegu lica i tijela, šamponi za kosu, dječja kozmetika i drugi. Osim na hrvatskom tržištu, Biobaza je proširila prisutnost u drogerijama Adria regije, ali i izvoznim tržištima, poput Italije, Mađarske, Rumunjske, Bugarske, Češke, Španjolske, Portugala.

Anya Taylor-Joy kao Furiosa: Kako bi izgledao dramatičan apokaliptični stil
Demi Moore nekad i sad: Kako se jedna od najljepših glumica mijenjala tijekom godina
Gdje ljudi najviše kupuju odjeću preko interneta? Hrvatska se našla na visokoj poziciji

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".