Kiehl's webshop predstavljen je 15. srpnja s ciljem pružanja individualnog rješenja za njegu kože, uz pomoć učinkovitih i legendarnih formula koje vole korisnici diljem svijeta. Ultra Facial Cream krema za lice, Creamy Eye Treatment with Avocado krema za područje oko očiju i Midnight Recovery Concentrate koncentrat s esencijalnim uljima samo su neki od proizvoda koje ćete pronaći na novoj stranici za online kupovinu.
Novi Kiehl's webshop intuitivan je, jednostavan za upotrebu i nastoji u digitalnom obliku prenijeti iskustvo kupnje u Kiehl’s prodavaonici. Pomoću sofisticiranog korisničkog sučelja osmišljenog kako bi kupnju putem Interneta učinio ispunjavajućim iskustvom, Kiehl's webshop optimiziran je za mobilne telefone i računala. Kako bi postupak pretraživanja i navigacije bio jednostavniji, Kiehl'sova online prodavaonica nudi različite odjeljke; poput najprodavanijih proizvoda, novih proizvoda, anti-age proizvoda, posebnih ponuda i darova.
Kiehl's proizvodi formulirani su kako bi se osigurala visoka kvaliteta njege kože koju kupci od brenda očekuju još od 1851. godine. Kiehl's proizvodi ostaju vjerni svojoj ljekarničkoj tradiciji i znanstveno su osmišljeni kako bi očuvali, obnovili i ojačali barijeru kože i zaštitili kožu od oštećenja te joj pomogli zadržati vlagu. Formulirana s visokim koncentracijama najboljih sastojaka, Kiehl'sova dnevna doza njege kože dokazano donosi vidljive rezultate. Za postizanje zdravijeg izgleda kože potrebno je samo nekoliko minuta dnevno.
Nasljeđe i dugogodišnja tradicija u središtu su Kiehl'sovog poslovanja, a upravo jedinstvenu, opsežnu tradiciju predstavlja mješavina kozmetičkog, ljekarničkog, biljnog i medicinskog znanja i iskustva koje se stječe i razvija generacijama. Sve navedeno uklopljeno je u formulaciju i proizvodnju posebnih Kiehl's proizvoda za njegu. Danas je Kiehl’s posvećen pružanju kvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose putem najnaprednije znanosti i uz pomoć jedinstvenih i prepoznatljivih sastojaka.
Povodom predstavljanja Kiehl's since 1851 online prodavaonice, Matija Posavec, brend direktor Kiehl’sa za regiju Adria Balkan, izjavio je:
- Oduševljeni smo što možemo dostaviti naše najkvalitetnije proizvode za njegu kože i kose na kućni prag naših kupaca. Danas nije rijetkost čuti da je njega kože zapravo briga o sebi i upravo zato pružamo priliku kupcima da iskuse luksuzne proizvode za njegu kože i kose u udobnosti svoga doma. Kupci su uvijek bili u središtu svega što radimo i stoga je naš cilj ponuditi proizvode za različite tipove kože u različitim vremenskim uvjetima, pružanjem učinkovitih rješenja i ciljanih tretmana. Budući da Kiehl’s nastoji povezati generacije putem uspomena, tradicije i njege kože koja se kroz vrijeme pokazala učinkovitom, zahvalni smo što možemo zajedno s vama krenuti na ovo digitalno putovanje.