Kosa je naš najljepši ukras - izjava je s kojom bi se mnogi složili, a upravo nju imao je na umu Keune Haircosmetics, jedna od najpoznatijih beauty kompanija na svijetu, pri osmišljavanju svoje nove nacionalne kolor kampanje naziva „Kosa kao remek djelo“.
Vodeći se filozofijom kako su frizeri umjetnici, koji stvaraju svoju umjetnost pomoću platna, odnosno kosa svojih klijentica, Keune je napravio svojevrsnu beauty bibliju za jesen / zimu 2018.2019., koja objedinjuje 15 trenutno najvećih svjetskih hair trendova. Dosad je kampanja prikazana u četiri najveća hrvatska grada, Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a proteklog vikenda mini Keune turneja ponovno se vratila u metropolu, gdje je u Beauty Centru Royal, kako i priliči imenu, na kraljevski način prikazano čak šest must have trendova za kosu za hladne dane.
Da Keune trendovi nisu rezervirani samo za žene, dokazao je poznati domaći influencer Horvat Čagalj koji se odvažio i isprobao Caramel Ombre, toplu nijansu karamele koja se postepeno mijenja od korijena pa sve do vrhova.
Moramo primijetiti kako je riječ o stvarno odličnoj promjeni u odnosu na prethodnu frizuru, te mu novi stil baš dobro pristaje!