Kad beauty kampanja postane borba protiv cyberbullinga

Čak 53% mlađih osoba minimalno je jednom nastavljalo dobivati poruke zlostavljanja čak i nakon što su pošiljatelja zamolili da prestane s takvim ponašanjem.
Vidi originalni članak

„Izgledaš očajno“, „Tvoje mišljenje je potpuno nebitno“, „Nitko te ne voli“ – ovakve rečenice sve češće možemo pročitati na društvenim mrežama. Ovaj problem na svjetlo dana izvukao je naš najpoznatiji brand beauty kistova Noelle i novom kampanjom pokazao da pred njim neće zatvarati oči. „We dont take bullying“, jasan je stav popularnog branda čiji su proizvodi u kratkom su roku postali poznati po dopadljivom dizajnu i odličnoj kvaliteti baš kao i komunikacija kojom iz godine u godinu ruše predrasude i slave različitost.

Čak 53% mlađih osoba minimalno je jednom nastavljalo dobivati poruke zlostavljanja čak i nakon što su pošiljatelja zamolili da prestane s takvim ponašanjem. Svako peto (20,9%) dijete, u dobi od 9 do 12 godina, vidjelo je ili čak bilo zlostavljano putem interneta. Kampanja We don't take bullying nastala je u želji da se upravo o tim šokantnim brojkama govori.

Podižući svijest o neprestano prisutnom problemu u društvu – nasilju, tako je Noelle još jednom dokazao da stoji iza svog slogana „We love you to be yourself“ koji im je i glavna vodilja u poslovanju. Biti drugačiji i jedinstven znači imati samopouzdanja, prihvaćati izazove i biti istinski svoj. Baš zato, odlučili su podržati sve te hrabre ljude i dokazati da su lice i tijelo puno više od okvira pomoću kojeg pokazujemo samo fizičku ljepotu.

Fenomenalnom beauty kampanjom u kojoj su zaštitna lica Vanja Landripet, Lucia Horvat, Annabella Kirch Leto i Matija Vid Peček jasno je da bijeg od problema nije rješenje te da svaka podrška stvara priliku za novi početak, za novi list života po kojem se
ispisuju mnoge predivne uspomene. Nevjerojatnim beauty transformacijama ova su četiri posebna i autentična lica pokazala i dokazala da su bolji, jači i ljepši od nasilja, a kako bi bili podrška svim onima koji se suočavaju s problemom nasilja, Noelle je ovu kampanju odlučio zaključiti inspirativnim pričama onih koji su smogli snage izaći iz mraka i progovoriti o svojem problemu.

Tako su Pamela Perkić, Anja Mihaljević, Mia Kuleš i Nina Bljak glasno prepričale svoja iskustva kako bi potaknule svakoga tko trpi, ili zna nekoga tko trpi nasilje, da tome stane na kraj - za bolje sutra. Podrška. Razumijevanje. Pomoć. Razgovor. Tako se pronalazi izlaz iz svake loše situacije, a pomoći svakako može i Noelle kampanja koju možete pratiti putem Instagrama, Facebooka ili njihove službene stranice. Jer We don't take bullying i točka.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".