Dizajnerica H&M-ova beauty odjela Sara Wallander najavila je kako se radi o novom konceptu pod nazivom „Fashion for the Face“. Cilj je proširiti već postojeću make up ponudu sa još 700 novih beauty proizvoda. Osim make up linije, tu spadaju i proizvodi za njegu tijela i styling kose.
Kolekcija se dijeli na klasični asortiman pod nazivom premium i eko kolekciju koja prati liniju conscious te sadrži certifikat Ecocert. Make up linija je pakirana u luksuznu bijelo-zlatnu i crno-zlatnu ambalažu. Osim standardne ponude ruževa, sjajila, rumenila, bronzera te sjenila i ostalih proizvoda za oči, obožavateljice ovog poznatog brenda moći će upotpuniti svoju kolekciju i kvalitetnim lakovima za nokte.
Ovi kozmetički proizvodi nalaze se u posebnom kutku prodavaonice gdje će posjetiteljice moći isprobati proizvode i vidjeti koji im najbolje odgovaraju. Kolekcija će se mijenjati svake sezone slijedeći trendove u kozmetici i beauty industriji. Osim u H&M prodavaonici u Arena Centru, kompletnu kolekciju možete naručiti i sa njihove službene online stranice.