TikTok je još jednom pokazao svoju popularnost, osobito među generacijom Z, a skincare brend CeraVe koji postoji već od 15 godina, može mu zahvaliti što su njihovi proizvodi diljem svijeta sve traženiji. Riječ je o brendu u vlasništvu kozmetičkog giganta L'Oreala čiji proizvodi dolaze u minimalističkom pakiranju.
Tijekom godina nikad nisu posebno došli do izražaja, sve do nedavno, kad je sastojke, učinkovitost i pristupačnost proučavao 24-godišnji TikToker koji se nalazi iza nadimka @skincarebyhyram. Na TikToku ga prati pet milijuna ljudi, dok na YouTube kanalu ima tri milijuna pratitelja. Preporučio je nekoliko proizvoda ovog brenda koji je najpoznatiji po hidratantnim kremama, čistačima za lice i losionima, a Tom Allison, suosnivač CeraVea, rekao je da su proizvode razvili u suradnji s dermatolozima, a preporučuju ih osobama koje imaju problema sa stanjima kože poput rozaceje i akni.
Iz L'oreala su rekli da su već vidjeli kako se ovakav fenomen popularnosti na društvenim mrežama događa s make upom, no nije im bilo jasno zašto skincare proizvodi ne mogu postati hit. Influenceri dugo nisu bili zainteresirani za ovu kategoriju, no stvari su se promijenile s pandemijom koronavirusa kad su proizvodi za njegu kože postali traženiji nego ikad, a privlače sve veću pozornost i mlađe publike, piše CNN.