Poznate glumice i manekenke kao zaštitna lica beauty kolekcija nisu novost, no ove jeseni svi pričaju o Kristen Stewart, koja je zaštino lice jesenskog make up looka kuće Chanel i Kendall Jenner koja je zaštitno lice make up kolekcije s potpisom Estee Lauder. Zanimljivo je da, osim već dvaju spomenutih kuća i drugi veliki "igrači" imaju impresivne kampanje, a kao globalni trend koji je zajednički svima valja naglasiti važnost dobre podloge koja garantira savršen ten te popularni "nude" look. Naglašava se i važnost konturiranja stoga ne čudi inflacija proizvoda i pomagala namijenjinih upravo tome. Valja istaknuti da se i u ovoj sezoni nastavlja lansiranje proizvoda inspiriranih korejskom kozmetikom.
Dior, kada je u pitanju jesenski look ove sezone puca na zagasitije, prave jesenske boje objedinjene u neodoljivu kolekciju, sa sjenilima za oči sa sjajnim česticama kao glavnim zvijezdama.
Chanel, koji smo već spomenuli, svoju je muzu Kristen Stewart zamislio kao jaku i samosvjesnu ženu koja se te svoje osobine ne libi naglasiti i make up-om. I upravo to i nude iz svoje tvornice ljepote - statement make up koji će vam osigurati besprijekoran ten koji će biti uvijek primjećen.
Mac je pak u rujnu lansirao dvije nove make up kolecije - Star Track i ItsAStrike koje podjednako oduševljavaju kvalitetom proizvoda i dizajnom. Rumenila i sjenila inspiriarana sportom, točnije bowlingom, pravi su beauty slatkiš u koji ćete se zaljubiti na prvu.
Shiseido pak svoju jesensku kampanju bazira na ružu. I to ne bilo kakvom - na crvenom ružu, točnije 16 njih, različitih nijansi i pigmentacija, prilagođenih svim tipovima tena, tako da sada konačno i najizbirljivije među nama mogu pronaći svoju "the crvenu". Nemojmo zaboraviti na nokte, koji nakon ljeta zaslužuju posebnu pažnju. No, osim što je važno da su lijepi i njegovani, dolaskom jeseni i oni "oblače" smirenije, zagasitije boje, a jedan od hitova, ako je suditi prema viđenim kampanjama, svakako je boja vina koja se proteže u kolekcijama svih vodećih brendova.