TikTok je super riznica raznih beauty trikova, ali često zna i "baciti" u trošak s preporukama proizvoda jer svakih nekoliko dana novi proizvod postane viralan. Međutim, sad je trend postao jedan sasvim drugačiji video, onaj koji fokus stavlja na uštedu - beauty entuzijasti na društvenim mrežama sada objavljuju videa koji ljudima pomognu u štednji pri kupnji kozmetičkih proizvoda, a možete ih potražiti pod imenom "Save or Splurge".
@skincarewithshelbs 🤑$AVE or $PLURGE on these #skincareproducts 🤑 #skincarewithshelbs #skintok #skincare #farmacy #drjart #firstaidbeauty ♬ original sound - skincarewithshelbs
Jedna vizažistica, TikTok korisnica koja se nalazi iza imena @makeupbymonicaa, tako govori i o konkretnim proizvodima za šminkanje za koje vjeruje da je na njima bolje štedjeti, odnosno o onima za koje misli da u njih vrijedi uložiti. Kaže kako je teško biti početnik u šminkanju, pogotovo kad na tržištu postoji više od 95 tisuća dostupnih brendova.
@makeupbymonicaa When I was a beginner this was the hardest thing to figure out for me especially when there are so many brands out there 😭❤️ and there are so many brands that DONT cater to brown skin. Hope this helps ❤️ #makeuptips#browngirlmakeup#beginnermakeup#makeupforbeginner#saveorsplurge#highendmakeup#drugstoremakeup#makeuptutorial#brownskinmakeup ♬ original sound - Monica
Istaknula je kako početnicima nije potreban skupocjeni puder jer i onaj drogerijski savršeno funkcionira, piše Glamour. Preporučila je Elfov Power Grip, čija je cijena 10 funti, odnosno osamdesetak kuna. Dodala je i da su drogerijski korektori super izbor, poput L'Orealovog Infallible za kojeg kaže da odlično prekriva podočnjake. Istaknula je i neke od viralnih proizvoda za koje smatra da su vrijedni hypea koji ih prati. Među njima je kultni puder Flawless Filter Charlotte Tilbury, zatim tekuće rumenilo Rare Beauty Soft Pinch i puder u prahu Huda Beauty Easy Bake.
Mango Outlet ima odličnu kolekciju business-casual hlača idealnih za svaku priliku: