Muškarci danas više nego ikada vode računa o svom izgledu, počevši od visokokvalitetnih losiona nakon brijanja, do hranjivih krema prije spavanja, a izgleda da se polako zagrijavaju i za ideju o šminkanju.
U nedavnom istraživanju u kojem je sudjelovalo 2 142 muškarca, 33 posto njih u dobi od 18 do 29 godina priznalo je da su otvoreni ideji šminkanja, a 30 posto muškaraca u dobi od 30 do 44 izjasnili su se kako bi bez problema pristali na to, prenosi NY Post. No, ipak ne govorimo o drastičnom makeupu, nego o potajnim pothvatima muškaraca kada je prištić i za njihova mjerila preizražen ili kada im se podočnjaci vide iz aviona. Upravo su to trenutci kada muškarci posegnu za korektorom ili puderom u ženske kozmetičke torbice.
Ali nisu svi muškarci isti. Neki muškarci nose i konkretnu šminku kako bi u potpunosti ujednačili svoj ten i prekrili nedostatke, a pojednici čak kombiniraju nekoliko nijansi.
Poznata imena beauty industrije poput Chanela, Cliniquea i Tom Forda već su lansirali tzv. dude-friendly proizvode, a o širenju ovog trenda govori i pojava beauty brendova specijaliziranih samo za muškarce. Ipak, stigma u društvu i dalje ostaje. Iako je riječ o minimalnoj make up rutini, dečki se neće baš hvaliti time. No taj sram nije prisutan samo kod heteroseksualnih muškaraca, već i u LGBTQ zajednicama, a neki homoseksualci, kako prenosi NY Post, priznaju da im je i dalje neugodno kada trebaju kupiti neku šminku.
U videu pogledajte koliko su Hrvati upućeni u beauty trendove.