Miris je modni dodatak ili je možda bolje reći – beauty dodatak. Dio je outfita, daje mu emotivni okvir, pa je itekako važno o kojoj se kreaciji radi. Baš kao i haljina, tako i miris ima karakter – može biti atraktivan, snažan, vrckav, veseo ili pritajen. Djeluje na osobu koja ga nosi, ali i na one u blizini. Privlači ljude, otvara neke teme, potiče konverzaciju i socijalizaciju.
Miris može pojačati dojam slavlja, birajte neki koji vas psihički podiže te čini radosnim. Kako bismo već na početku priče znali što se krije u njima, artisti u suradnji s beauty kompanijama kreiraju divne bočice, inspirirane glamurom. Neke od njih podsjećaju na kristale, dijamante i druge glamurozne ukrase, dok neki dolaze iz sfere arhitektonski čistih linija. Svi imaju jedan cilj – potaknuti u nama emocije slavlja te začarati naš unutarnji svijet.
Miris ima tu moć, napisani su romani o tome kako nas olfaktorni doživljaj vodi na neko ljepše mjesto u kojemu smo bili najsretniji. To nije bijeg, više putovanje, na koje možemo otići kad god poželimo. Nedavno, dok smo više-manje bili zatvoreni, postalo je očito da parfem nije samo za van, već da može uljepšati i boravak kod kuće. Njegova moć i probrane esencije pomažu nam da razveselimo svakodnevicu, a prvaci na tom području svakako su citrusi. Idealni su i za razne zabave, izlaske, dobro raspoloženje jer, kao što im samo ime kaže – sočni su i uvijek svježi. Njihova je uloga u parfemima specifična, jer naranča, limun, mandarina i bergamot mogu nas razbuditi.
Bili smo u Cat Caffeu: "Klaus dočekuje goste, Archibald krade slamke, a Timon se uvlači u torbe"
Nerijetko imaju oštar miris, naročito ako ih je više u formuli, što nam odmah otvara oči i čini nas aktivnima. Uz spomenute esencije, tu je i gorka naranča, koja destilacijom daje neroli te iz listova ulje i sastojak petitgrain. Česti su u parfemima dajući nam notu pozitive, kako ih često opisuju parfumeri diljem svijeta. Upravo sve to koriste kako bi osmislili vrckave formule koje posebno mjesto imaju upravo na kozmetičkoj party sceni. Uz citruse, pozivnicu u neko veselo mentalno stanje šalje nam i – bijelo cvijeće. Često dolazi zajedno, kao raskošan buket ili pak jedan po jedan, jer njihove su esencije moćne i impresivne.
Među njima je prvak jasmin, često prepoznatljiv na mirisima ženstvenog okvira. Njegov specifičan miris izuzetno je popularan u parfemima za izlaske, pronaći ćemo ga u raznim kombinacijama sa sličnim notama. Uz jasmin, možda ćemo pronaći i note gardenije, tuberose i cvijeta naranče, koji čine posebnu skupinu u svijetu parfema. Ponekad dolaze zajedno, pa kad piše bijelo cvijeće, sigurno je riječ o ultraromantičnoj i ženstvenoj kreaciji.
Još jedna specifična nota koja je hit u party parfemima je – ylang ylang. Taj ton ima čaroban efekt, nerijetko se krije u srcu parfema, odnosno među njegovim srednjim notama. Aromaterapeuti koriste ylang ylang kad žele kreirati atmosferu koja potiče euforično djelovanje te pozitivne emocije, stoga je taj emotivan okvir savršen za druženja i zabave. Naravno da pritom karakter te note briše stres – a to je upravo ono što nam treba.
Intenzitet je ujedno dio karaktera još jedne esencije koju ljudi obično ili vole ili ne. Radi se o pačuliju, moćnom tonu koji će se zasigurno jače osjetiti u većini kompozicija. Dolazi iz istoimene biljke koja raste u obliku grma te je vrlo poznata u svijetu aromaterapije – stručnjaci je koriste u svrhu smanjenja osjećaja anksioznosti. Pozitivan karakter ima i voće, pa u mirisima možemo otkriti vitaminske note poput maline, kruške, jabuke ili trešnje.
Slasne arome izmjenjuju se poput bogatog plašta, koji ima i bazne tonove – prvak toga područja je mošus. Njegova karakteristična priča je baršunasta, osjetimo ga kao drugu kožu, tako je prirodan i dugo ostaje na nama. Krasi ga vrlo senzualan karakter, stoga je logičan odabir onih koje žele biti maksimalno ženstvene.
U galeriji pogledajte naš odabir parfema koji su kao stvoreni za prosinac