Hidratantna krema od tridesetak kuna s najviše pozitivnih recenzija: 'Daleko najbolji proizvod, koristit ću ga zauvijek'

CeraVe brend svoju popularnost može zahvaliti TikToku, gdje su korisnici hvalili učinkovitost njegovih proizvoda koji su se brzo našli na policama mnogih beauty ljubiteljica
Vidi originalni članak

Iako postoji već 15 godina, CeraVe proizvodi tek su u posljednjih nekoliko mjeseci doživjeli zbilja veliku popularnost, a kozmetika s njihovim potpisom sve je traženija diljem svijeta. Riječ je o brendu u vlasništvu kozmetičkog giganta L'Oreala, a posebni su po minimalističkom pakiranju u specifičnoj bijelo-plavoj, odnosno bijelo-zelenoj boji, kao i vrlo pristupačnim cijenama.

U prvi su plan došli prije nekoliko mjeseci kad je njihove sastojke, učinkovitost i pristupačnost proučavao 24-godišnji TikToker koji se nalazi iza nadimka @skincarebyhyram. Njega na TikToku prati pet milijuna ljudi, dok na YouTubeu ima kanal s tri milijuna pratitelja. Preporučio je nekoliko proizvoda ovog brenda koji je najpoznatiji po hidratantnim kremama, losionima i čistačima za lice.

Kako kažu iz CeraVea, njihovi su proizvodi razvijeni u suradnji s dermatolozima, a preporučuju ih osobama koje imaju probleme s kožom i bore se s, primjerice, aknama ili rozacejom. O tome koliko su popularni proizvodi brenda CeraVe svjedoči i Amazon, točnije njegova lista beauty bestsellera, gdje Cerave trenutačno drži vrlo visoko 4. mjesto, ali je ujedno i najbolja hidratantna krema, ako je suditi prema ocjenama korisnika.

Riječ je o CeraVe hidratantnoj kremi koja pomaže suhoj koži s ugroženom barijerom zahvaljujući sastojcima poput hijaluronske kiseline i ceramida. Iz brenda kažu kako ova krema hidratizira kožu te obnavlja njezinu prirodnu barijeru, a pomaže čak i onima koji imaju suhu do vrlo suhu kožu. U sastavu proizvoda nalaze se i tri esencijalna ceramida koji hidratiziraju kožu i pomažu joj osnažiti zaštitnu barijeru. Također, navode kako je krema razvijena u suradnji s dermatolozima, a osim na licu, zamišljenja je da se koristi i na cijelom tijelu, a mnogi kao njezinu prednost navode to što nema mirisa. 

- Imam izrazito suhu kožu koja je jako osjetljiva i sklona aknama. To je komplicirana kombinacija za njegu, s obzirom na to da mnogi proizvodi koji hidratiziraju kožu, jedno uzrokuju i akne. Ovaj proizvod je daleko najbolji od svih koje sam koristila. Mogu ga nanijeti koliko god želim bez straha od iritacije ili nastanka akni. Brzo se upija, zasigurno ću je kupovati do kraja života - napisala je zadovoljna korisnica na Amazonu dok je druga dodala:

- Dugo me mučio svrbež nogu, pogotovo u zimsko doba. Ova je krema pomogla mojoj suhoj koži u samo dva dana. Ozbiljno, koža me od tada nije svrbjela. Zadivljena sam, a ne može me mnogo toga impresionirati, a ne pišem često ni recenzije proizvoda. Osim na nogama, koristim je i na licu, ušima, laktovima i stopalima. 

Krema je dostupna na Amazonu, gdje je za 500 ml potrebno izdvojiti stotinjak kuna. Osim na Amazonu, može se kupiti na web shopu Feel Unique, gdje pakiranje od 50 ml košta 4,56 eura, odnosno nešto više od trideset kuna. 

TikTok korisnica pokazala kako treba stavljati korektor, a da lice pritom izgleda svježije i stvori se 'face-lift' efekt

Kad stjuardese iz potpetica uskoče u tenisice: 'Ljudima se sviđa kako nam stoje uniforme, a nama je draži casual stil'
Zašto za ovo nismo znali ranije? Super TikTok trik za nanošenje korektora koji pruža 'face-lift' efekt
Ove manikure pravi su hit u novoj sezoni, a super je stvar što ih možete napraviti i sami kod kuće
Ovakve čizme na zagrebačkoj špici još nismo vidjeli! Domaćoj dizajnerici pristaju genijalno

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".