Frizura koja je 'preuzela' društvene mreže: Na TikToku ima više od 35 milijuna pregleda, a savršena je za jesen

Popularizirala ju je švedska influencerica i model Matilda Djerf, a frizeri je ističu kao jedan od it izbora za jesen
Vidi originalni članak

TikTok je još jednom poslužio kao odlična inspiracija trendova pa je tzv. "dramatične slojeve" u kosi predstavio kao jedinu frizuru koju ove jeseni morate imati u beauty fokusu. Na društvenim ih je mrežama, između ostalih, popularizirala švedska influencerica, model i svestrana it djevojka Matilda Djerf čija frizura iznimno tražen na Instagramu i TikToku pa tako ima i svoj hashtag

Njezin zaštitni znak je frizura kakva je bila popularna sedamdesetih godina, no u modernijoj verziji, a dramatični slojevi u kosi frizuri su dodali fluffy predznak, kako ga opisuje Glamour. Isfenirana kosa Matilde Djerf jedan je od vodećih trendova na društvenim mrežama, a čini se da će tako ostati i u jeseni pred nama. 

Slojevi u kosi već su nekoliko sezona među traženijima, a pogotovo u kratkim varijantama. Ipak, ako tražite nešto manje "radikalno", isprobajte frizuru kakvu je popularizirala švedska influencerica. Ona dolazi u kombinaciji s dugačkim zavjesa-šiškama i mnogo dugačkih slojeva koji su zaslužni za volumen i bogatu teksturu kose. 

Dobra je vijest, kažu frizeri za Glamour, da je dugačku kosu lakše oblikovati pa se mogu čak osušiti i prirodno, na zraku, što će u prvi plan staviti prirodnu teksturu kose. Fantastično izgledaju kad se isfeniraju pa su tako dramatični slojevi sa šiškama koje uokviruju lice, stilizirani s ogromnim valovima u kosi jedna od onih frizura koju stručnjaci preporučuju za hladnu sezonu.  

Šiške određuju u kojem smjeru ide frizura. Guste zavjesa-šiške daju cool izgled s retro prizvukom, dok dugački slojevi do čeljusti ili čak do ključne kosti daju elegantniji i moderniji izgled.  

Svi su gledali samo u nju: Georgina Rodriguez zablistala na crvenom tepihu u Veneciji, a prije toga zapalila atmosferu vrućim hlačicama
Stefano Pilati, autor koji će uskoro predstaviti kolekciju za Zaru, radio je i za prestižni pariški Yves Saint Laurent
Jedno pakiranje ove kreme za tijelo proda se svakih 14 sekundi: Kad pročitate recenzije, bit će vam jasno i zašto!

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".