Franka Batelić: Ideju za kozmetiku Frankly good dobila sam prije tri godine na imanju moje bake u Istri

Linija sadrži ukupno 12 proizvoda, a osam je nijansi mat tekućeg ruža za usne, koje su pomno birane u suradnji s najpoznatijim hrvatskim vizažistom Karlom Rusanom te su 'long lasting formule'
Vidi originalni članak

Vođen principima zdravih životnih i kozmetičkih navika, Frankly good novi je brend na hrvatskom tržištu iza kojeg stoji poznata pjevačica Franka Batelić. Linija koja se sastoji od 12 proizvoda kreirana je s ciljem da podsjeti na važnost održavanja jednostavnih, ali zdravih navika u svakodnevnom životu. Frankly good proizvodi namijenjeni su svakoj osobi koja se želi osjećati lijepo iznutra i izvana, te potaknuti iskrene emocije, one koje dolaze kada smo zadovoljni sobom.

Riječ je o proizvodima s učinkovitim i provjerenim sastojcima podrijetlom iz Istre, poput maslinovog ulja koje koži daje osjećaj mekoće, hranjivog kozjeg mlijeka, te sjemenki grožđa i bilja, koji dodatno njeguju kožu. Osim istarskih sastojaka, ono po čemu se dodatno ističe novi brend je to što je hrvatski proizvod. 

- Sve je počelo prije tri godine, baš na imanju moje none u Istri, kada smo snimali jednu kampanju. Moj vizažist mi je neprestano popravljao ruž koji mi se stalno skidao. To je bio trenutak kada sam poželjela postojaniji ruž koji ima njegujuće sastojke. I od tamo je sve krenulo! Želim ponuditi proizvode koji će biti potpora urođenoj ljepoti svakog pojedinca, jer vjerujem kako je zdrav način života ključ istinske ljepote. I sigurna sam da prije svega, svi mi na licu prvo vidimo zadovoljstvo, sreću i iskrene emocije. Željela bih da Franky good okupi habulous zajednicu koja će prihvatiti i dijeliti te vrijednosti - poručuje Franka.

Nakon što je društvenim mrežama odjeknula riječ habulous (eng. habits + fabulous), koju su na Instagramu prihvatile mnoge poznate osobe, Frankly good počeo je okupljati sve one koji žele brinuti o sebi i usvojiti zdrave navike. Prvi iskorak u stvaranju habulous zajednice upravo je da slavi navike koje pridonose zdravlju. Često su to one osnovne poput zdrave prehrane, dovoljnog unosa vode, sna, tjelovježbe, te korištenja korisnih i neštetnih kozmetičkih proizvoda. Ovisno o načinu na koji brinemo za sebe, Frankly good želi potvrditi kako je zapravo ljepota zdrava navika. Linija uključuje osam nijansi mat tekućeg ruža za usne, koje su pomno birane u suradnji s najpoznatijim hrvatskim vizažistom Karlom Rusanom poznatim kao Ruka Beauty, te su 'long lasting formule'. 

Uz njih tu su i sjajila za usne Color & Shine, te s hijaluron formula s kojim mat ruž vrlo lako može postati sjajnim, Milky smoother maslac za skidanje šminke, Milky splash Lip therapy - tretman za usne, te spužvice za čišćenje i eksfolijaciju lica izrađene od drvene pulpe. U razvoju brenda, na kojemu su radili u suradnji s agencijom Bruketa & Žinić & Grey, velika pozornost je posvećena i očuvanju prirode, pa je većina ambalaže proizvoda izrađena od održivih materijala, a mogu se kupiti putem webshopa. 

Uz visoke 'platforme' i popularnu torbicu: Franki Batelić crno od glave do pete pristaje savršeno
Suknja kakvu bira Franka Batelić ističe se efektnim dizajnom, a tu je i frizura s kakvom je ne vidimo često
Franka Batelić: 'Otkad imamo Viktora, naš život je dobio bolji i poseban smisao'

 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".