Koliko god oni to nevoljko priznali ili, još češće, negirali, gotovo pa i nema muškarca koji barem jednom nije zavirio u kozmetičku torbicu kako bi, primjerice, korektorom prikrio crvenilo ili prištić na licu.
Ipak, s druge strane tu su frajeri koji u brojnim tutorijalama pokazuje svoje make up umijeće, no pritom koriste isključivo proizvode namijenjene ženama. Pa, Chanel je tome odlučio stati do kraj i lansirao kolekciju "Boy de Chanel" koja se sastoji od tri proizvoda: olovke za obrve, tekućeg pudera i balzama za usne. Chanel s prodajom ove kolekcije kreće za desetak dana, već početkom rujna, a prvo će biti dostupna u Južnoj Koreji, kao i na službenim stranicama.
Tvrtka je u priopćenu za WWD rekla:
Kao što je Gabrielle Chanel posudila neke elemente iz muškog ormara kako bi stvorila kolekciju za žene, tako je Chanel uzeo inspiraciju iz ženskog svijeta kako bi ispisao novi rječnik za muškarce. Linija, boje, stavovi, geste... Apsolutno ne postoje muški i ženski "preduvjeti", već je stil taj koji definira osobu.