I oni koji ne znaju tko je Chanel ili što u stvari predstavlja, znaju ŠTO je Chanel. Vrijednost ovog francuskog brenda neopisiva je, a sve povezano s revolucionarnom Gabrielle i dalje ljude masovno baca u trans. I to s razlogom. Iako sam tek fanatik Chanelove couture linije, kultnih torbica (baci kamen prvi...) i mirisne kozmetike, naprosto nisam fan Chanelove kultne "petice". Čak pomalo posramljeno priznajem da bi voljela biti, jer je poput njegove kreatorice prekretnica, no njegov bogat cvjetni miris prožet aldehidima nikada mi nije sjeo. Nisam niti "Coco Mademoiselle", pa ni "Chance" djevojka. Ipak, to sudbonosno popodne upoznala sam Les Exclusifs de Chanel i kupio me "Sycomore", no osvojila su me još i tri parfema iz linije, čime mogu reći da sam postala zaljubljenik - jedino što me dijeli od svih favorita je činjenica da sam i dalje, prije svega, samo studentica!
Prezentacija novog Chanelova mirisa održala se u Martimexu na Trgu, gdje se ekskluzivno i prodaje Chanelova linija "niche" parfema. Dočekali su me ljupki Francuzi, uvijek toliko nonšalantno savršeno sređeni, da vas već s "Bonjour mademoiselle" operu nekakvim "sramom". Prezentacija je održana za olfaktivnim barom, čudesom sa svim Chanel mirisima u prodaji, za kojega još nisam imala prilike sjesti. Uz šampanjac, prezentiran nam je novi miris inspiriran relacijom masculine-feminine, u kojem je ujedinjen miks elegancije i sirove strasti. "Boy" je uistinu to sve.
Inspiriran ljubavnom pričom između Boy Capela i Coco Chanel, "Boy" želi ostaviti dojam muškog dodira na ženskoj koži, što je neosporivo seksepilno. U sebi krije sljedeće note: limun, grejp, lavanda, geranij, ruža, cvijet naranče, mošus, sandalovina, drvenaste note i vanilija, a spada u fougere mirise, tipično namijenjene muškarcima. Umjesto da vam pričam divnu, iako tragičnu, ljubavnu priču Boyja i Coco, posvetit ću se svom dojmu mirisa; Na prvi miris djelovao je nekako vintage i muški, no njegova moć transformacije je ono što me oduševilo. Tijekom razgovora nekoliko puta sam pomirisala zapešće i shvatila kako se parfem konstantno mijenja, prelazi iz "muških" nota u "ženske", i obrnuto, iz grubog postaje svilenkasto mekan i tjera vas da mu posvetite pažnju. Ovaj parfem vas možda neće frapantno oduševiti i natjerati da ga kupite (a možda i hoće!), ali će vas zaintrigirati, htjet ćete ga probati, vratiti mu se nekoliko puta dok niste sasvim sigurni u to da ga želite ili ne želite. Njegova transformativna priroda je vrlo zavodljiva, priznajem!
Na kraju sam iz "Chanel" Martimexa, kako ga rado volim zvati, izašla pune, smetene glave. Ponovno, kao i prije godinu dana kada sam pomirisala "Sycomore" i već sljedeći dan ga kupila. Prvenstveno, sugeriran mi je "Bois des Iles", parfem koji mi se svidio kada i "Sycomore", no nije mu mogao parirati, i izgleda da su pogodili, no možda ne toliko jako koliko me zaintrigirala "Misia", "Choromandel" ili, eto, "Boy".
Voljela bi se razumjeti u parfeme. Svojevrsna opsjednutost parfemima krenula je tek prije nekoliko godina, iako sam uvijek imala puno parfema... No otkad me Juraj Sotošek-Rihtarec upoznao s "niche" parfemima, u rijetko kojem komercijalnom parfemu pronalazim utjehu. U međuvremenu sam naučila da volim snažne mirise, one koji formalno spadaju u "muške", no u tom smislu nose i pojam slatkoće koja nije nužno slatka, a daju dojam prigušena seksepila - ja ih šarmantno amaterski zovem mračnima. Iako je "Boy" za moje pojmove slabašan, i dalje mi prolazi mislima. Upravo zato pričekat ću lipanj, kada službeno dolazi u prodaju u mililitraži od 75 i 200 ml, i pošpricati ga na ruku. Dati nam još jedan "prvi spoj". Čini mi se poput muškarca za kojim sam poludjela, a svejedno se pitam "ma sviđa li se on meni uistinu?!". Bojim se da ću priču na kraju zaključiti onom Joss Stone, I fell in love with a boy...